Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Onderhoudsbericht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Onderhoudsbericht DELTA Interactieve TV

    Op dit moment kunt u kwaliteitsproblemen (bijvoorbeeld een haperend beeld) ervaren bij het Live TV kijken via DELTA Interactieve TV. Dat vinden wij uiteraard erg vervelend. Onze excuses voor het ongemak.

    Wij doen er alles aan, samen met onze partner, om deze storing zo spoedig mogelijk op te lossen zodat u weer maximaal kunt genieten van DELTA Interactieve TV.

    De afgelopen dagen hebben wij verschillende verbeteringen doorgevoerd. Wij zien dat de stabiliteit is toegenomen waardoor er minder haperingen in het beeld zijn. Vandaag voeren wij verschillende aanpassingen uit om daarmee de kwaliteit verder te verhogen. De verstoringen hebben niets te maken met uw thuissituatie en ook niet met uw apparatuur (bijvoorbeeld: modem, digitale TV ontvanger, bekabeling). Als gebruiker van DELTA Interactieve TV ervaart u geen hinder van de aanpassingen die wij doorvoeren. De komende dagen houden wij u hier op de hoogte van de ontwikkelingen.

    Update: Verbeteringen doorgevoerd DELTA interactieve TV
    Ook de afgelopen 24 uur hebben wij, samen met onze partner, meerdere verbeteringen doorgevoerd in het live TV kijken via DELTA interactieve TV. Zo hebben we onder andere een aantal zenders verplaatst naar een andere server. Deze aanpassingen laten ons zien dat de recente verstoringen (zoals haperingen en stilstaand beeld) opgelost lijken te zijn. Daarmee verwachten wij dat het live TV kijken nu weer stabiel draait waardoor jij weer maximaal kan genieten van interactief TV kijken. De eerste reacties hier op ons Serviceforum bevestigen de succesvolle aanpassingen. Ook de komende dagen monitoren wij nauwlettend de stabiliteit van interactief TV kijken. Uiteraard horen we graag via ons Serviceforum of jullie de verbeteringen ook ervaren? Zoals eerder aangegeven vinden wij het spijtig dat jullie kwaliteitsproblemen hebben ervaren, nogmaals onze excuses daarvoor.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Ferry
    Op dit moment kunt u kwaliteitsproblemen (bijvoorbeeld een haperend beeld) ervaren bij het Live TV kijken via DELTA Interactieve TV. Dat vinden wij uiteraard erg vervelend. Onze excuses voor het ongemak.

    Wij doen er alles aan, samen met onze partner, om deze storing zo spoedig mogelijk op te lossen zodat u weer maximaal kunt genieten van DELTA Interactieve TV.

    De afgelopen dagen hebben wij verschillende verbeteringen doorgevoerd. Wij zien dat de stabiliteit is toegenomen waardoor er minder haperingen in het beeld zijn. Vandaag voeren wij verschillende aanpassingen uit om daarmee de kwaliteit verder te verhogen. De verstoringen hebben niets te maken met uw thuissituatie en ook niet met uw apparatuur (bijvoorbeeld: modem, digitale TV ontvanger, bekabeling). Als gebruiker van DELTA Interactieve TV ervaart u geen hinder van de aanpassingen die wij doorvoeren. De komende dagen houden wij u hier op de hoogte van de ontwikkelingen.
    Van die verbeteringen heb ik gisteravond niets gemerkt hoogstens het omgekeerde, want zoveel storingen, bevroren beeld zelfs verbroken verbinding met inlogscherm ofwel nog nooit zo erg geweest

    Reageer


    • #3
      oke maar van verbeteringen kon ik niets merken en dan voornamelijk
      op NPO 1-2-3 -rtl 4-rtl5
      stop steeds en dan zwart beeld en is moeilijk op nieuw beeld te krijgen is zeker al een week zo bezig en dan steeds opnieuw inloggen
      ook het beloofde ondertiteling werkt nog steeds niet :@
      dus ja een half jaar gratis ???? is ook maar wasse neus dus hopelijk komt het allemaal weer snel goed

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door jackvdriel
        oke maar van verbeteringen kon ik niets merken en dan voornamelijk
        op NPO 1-2-3 -rtl 4-rtl5
        stop steeds en dan zwart beeld en is moeilijk op nieuw beeld te krijgen is zeker al een week zo bezig en dan steeds opnieuw inloggen
        vraagje: welk type modem heb je en staat deze in bridge ??
        ik heb een 3940 die in bridge staat en heb een prima eigen router.

        Reageer


        • #5
          Als een DELTA monteur alles gecheckt heeft en dan nog al deze storingen gisteravond wat moet ik dan als leek..??:

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door beshaas
            Als een DELTA monteur alles gecheckt heeft en dan nog al deze storingen gisteravond wat moet ik dan als leek..??:
            heb je een perfecte en stabiele internet verbinding ??
            of hapert die regelmatig, al is het maar heel kort ??

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl
              ik heb een 3940 die in bridge staat en heb een prima eigen router.
              Ik heb hier hetzelfde als Fred, goeie router met een prima verbinding en nooit geen problemen, werkt als een tierelier.

              Dus het hoeft niet altijd aan de Delta te liggen

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Roof
                Dus het hoeft niet altijd aan de Delta te liggen
                nou, het zou zomaar de router van Delta kunnen zijn
                ik heb nu m'n 2e en dat ging in het begin gewoon niet goed.
                zeer regelmatig heel korte onderbrekingen, die veel mensen niet gemerkt zouden hebben.
                m'n modem staat nu in bridge en heb geen onderbrekingen meer.

                immers, een video-stream komt niet binnen met een constante gelijke snelheid.
                de snelheid van een binnenkomende stream varieert heel sterk tussen 200 kb/s en 12 Mb/s (grof gezegd)
                dat lijkt me al lastig voor het ontvangende apparaat.
                en als daar dan ook nog heel korte onderbrekingen bijkomen, dan kun je het wel schudden.

                Reageer


                • #9
                  Dan is het misschien wel een goede vraag bij mensen die hinder ondervinden bij DIT.

                  om eerst pagina : http://192.168.100.1

                  te proberen, in beide gevallen wanneer het om een epc3212 modem gaat of een epc3940 in bridge zal er een resultaat verschijnen.

                  Zoniet dan werkt de epc3940 als een normale router.

                  Net Uptime Monitor

                  Reageer


                  • #10
                    Volgens mij is er wel wat verbetering qua beeld door gevoerd gisteren. de waas die er over zat is er van af. weet niet precies wat ze hebben gedaan met de update maar vindt het beeld er wel wat duidelijker en helderde uitzien

                    weet niet of meer mensen dat met mijn eens zijn ?

                    zo wel via de app als tv !
                    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                    Reageer


                    • #11
                      N a opnieuw inloggen is bij mij (bijna) alles ok.

                      Reageer


                      • #12
                        Inmiddels 2 dagen verstreken sinds de melding van Moderator @Ferry

                        Kunnen de klanten ingelicht worden?
                        Wat is verholpen en wat staat er nog open.
                        M.a.w hoe ziet het lijstje van de Roadmap er nu uit.

                        Dan weet je of je nog in actie moet komen als er iets is, wat inmiddels opgelost/bijgewerkt/aangepast zou zijn.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                          Inmiddels 2 dagen verstreken sinds de melding van Moderator @Ferry
                          er is een update geplaatst bij het oorspronkelijke bericht.

                          Reageer


                          • #14
                            Ook bij ons gaat het al 2+ avonden goed , dank voor de update

                            Reageer


                            • #15

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X