Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DIT ontvanger bedienen met afstandsbediening van Bose SoundTouch 300

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DIT ontvanger bedienen met afstandsbediening van Bose SoundTouch 300

    Ik heb een Samsung TV, een Bose SoundTouch 300 en de ontvanger van Delta, een Amino Kamai 661. Nu wil ik alles bedienen met 1 afstandsbediening, namelijk die van Bose. TV en Bose werken, de ontvanger van Delta niet. De code om te koppelen is volgens Bose 02125. Deze werkt echter niet.
    Weet iemand de juiste code of weet iemand of er iets anders aan de hand kan zijn?

  • #2
    Kan je het misschien ook met de afstandsbediening van de Samsung ( 2448)?

    Reageer


    • #3
      De afstandsbediening van de Samsung kan de Bose en DIT niet bedienen. Code 2448 is bedoeld om de Samsung TV te koppelen aan de afstandsbediening van het kastje van Delta.

      Reageer


      • #4
        Net Delta gebeld, er kwam geen antwoord op het forum.
        De ontvanger van Delta is alleen te bedienen met de afstandsbediening die daarbij hoort. Wellicht dat er in de toekomst andere mogelijkheden zijn.

        Reageer


        • #5
          De STB reageert redelijk goed op de Philips afstandbediening wat Netflix als knop op staat.

          Reageer


          • #6
            Wat Delta beweerd klopt niet ik heb zelf een Logitech Harmony daar kan ik de DIT goed mee bedienen alleen is de AB zeer gevoelig zodat hij over de knoppen heen schiet , of meer dan 1 cijfer pakt als ik de zender numeriek ingeef .

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door turbo6208 Bekijk bericht
              Wat Delta beweerd klopt niet ik heb zelf een Logitech Harmony daar kan ik de DIT goed mee bedienen alleen is de AB zeer gevoelig zodat hij over de knoppen heen schiet , of meer dan 1 cijfer pakt als ik de zender numeriek ingeef .
              Als je je longen voorbij loop heb je geen lucht meer .

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X