Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen met Interactieve TV ontvanger

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    DIT gaat weer lekker. Drop outs, stilstaand beeld en vastlopers.

    Reageer


    • #17
      Ben het inderdaad met het bovenstaande eens, laatste tijd veel problemen met DIT. Heb inmiddels een nieuwe modem, maar ook daar is geen verbetering van gekomen.

      Moet wel zeggen dat de monteur bij mij zeer snel was en tot dat zeer spoedig en netjes was verlopen.

      Denk ook dat je de 6 maanden gratis heb gekregen om al deze zeer vervelende ergernissen, en moet er gelijk bij zeggen dat ik het gevoel heb dat er ook weinig tot niets met het commentaar / aanwijzingen wordt gedaan van hier op het forum ?! maar dat is een aannamen
      Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

      Reageer


      • #18
        Een terechte aanname, bij afsluiten van het abonnement werd mij niet verteld dat de 6 gratis maanden er waren om alle storingen te ondergaan. Als dit zo blijft mogen ze er wel een jaar van maken.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door keecie
          Een terechte aanname, bij afsluiten van het abonnement werd mij niet verteld dat de 6 gratis maanden er waren om alle storingen te ondergaan. Als dit zo blijft mogen ze er wel een jaar van maken.
          Van harte mee eens

          Reageer


          • #20
            er komt binnenkort een nieuw auto merk op de markt.
            en als je er snel bij bent, dan mag je er 6 maanden gratis in rijden.
            het enige wat je moet betalen is de brandstof.
            echter, het kan zijn, dat soms de remmen het niet goed doen.
            de besturing is ook nog niet helemaal af.
            soms hapert de verlichting, vooral 's nachts.

            Reageer


            • #21
              Je kan en mag geen geld vragen voor een dienst die niet goed functioneert.
              Delta weet donders goed dat e.e.a. nog steeds niet in orde is. Het ligt echt niet aan je modem.
              Als je de DIT ontvanger bekabeld aansluit op je modem moet de snelheid ruim voldoende zijn om gebruik te maken van DIT zonder stilstaand beeld of andere ergernissen. De meesten reageren niet richting delta of dit forum maar dat er grote irritatie is onder de gebruikers...DELTA. Communiceer met uw klanten en geef toe dat er wel degelijk grote problemen zijn bij DIT. Stuur gebruikers van DIT een persoonlijke mail en verleng de gratis periode totdat ALLE problemen verholpen zijn. DIT heeft zeker potentie maar onderschat niet de gevolgen door IMAGOSCHADE.
              Je wilt met uw bedrijf toch niet te kijk worden gezet bij Radar of Kassa?

              Reageer


              • #22
                Is wel een goed idee om dit bij radar of kassa aan te melden. Hebben die ook niet de koude douche?

                Reageer


                • #23
                  De laatste tijd (te) veel storingen (stilstaand beeld, beeld op zwart, etc). Zeeeeer irritant bij spannende sport, films etc. Heb al meermalen de tv op de oude Source (HDMI1) geselecteerd. De gratis periode moet worden verlengd anders stuur ik het spul terug. Een mail van Delta aan gebruikers hoe het er nu voor staat is dringend gewenst. Notabene extra kosten moeten maken (ca 120 euri) voor een powerline adapter omdat aansluiting direct op de kabel niet mogelijk was.

                  Reageer


                  • #24
                    Beste forumleden,

                    Via dit Topic worden jullie op de hoogte gehouden met betrekking tot DELTA Interactieve TV.

                    Reageer


                    • #25
                      Hoe staat delta er in m.b.t. het verlengen van de gratis periode door het leveren van een aantoonbare wanprestatie?

                      Reageer


                      • #26
                        Ik heb hetzelfde probleem nu 3 x gebeld
                        donderdag krijg ik een nieuw modem ben benieuwd

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X