Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoofdletters invoeren op de Interactieve TV Ontvanger

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Hoofdletters invoeren op de Interactieve TV Ontvanger

    Sinds kort hebben wij interactievetv, heeft het altijd goed gedaan, sinds vrijdag lukt het niet meer, nu krijgen wij een scherm op de tv dat wij een wachtwoord in moeten vullen dit ben ik aan het doen maar kan geen hoofdletters vinden !!!! Misschien kunt u ons even bellen **verwijderd door moderator** , ik ben alweer een uur bezig via internet.
    Groet Paulien van der Meulen.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door sara1basje2
    Sinds kort hebben wij interactievetv, heeft het altijd goed gedaan, sinds vrijdag lukt het niet meer, nu krijgen wij een scherm op de tv dat wij een wachtwoord in moeten vullen dit ben ik aan het doen maar kan geen hoofdletters vinden !!!! Misschien kunt u ons even bellen 0111-850968, ik ben alweer een uur bezig via internet.
    Groet Paulien van der Meulen.
    Beste sara1basje2,

    Welkom op ons Serviceforum!

    Ik wil je erop attenderen dat dit een openbaar Serviceforum is. Om deze reden heb ik je telefoonnummer even verwijderd.
    Op pagina 16 van de handleiding hoe je dit moet doen.

    Reageer


    • #3
      Dat heb ik ook gedaan maar hoe kom ik op dat scherm bij de hoofdletters!

      Reageer


      • #4
        Door te kiezen voor het peiltje naar boven dat in de handleiding roze is weergeven.

        Reageer


        • #5
          Het was al gelukt, maar bedankt. Ik hoop niet dat ik dit elke keer moet doen als de tv uit geweest is!!
          Groet Paulien

          Reageer


          • #6
            Wat fijn dat het is gelukt!

            Normaal dien je opnieuw in te loggen op het moment dat je de ontvanger reset of als je kiest voor uitloggen in het menu.

            Reageer


            • #7
              Beste,

              Wij hebben vorige week ook 2 x opnieuw dit moeten in loggen zonder dat de ontvanger gereset of uit gelogd was !!
              Heb daar ook een melding van gemaakt in dit forum en bleek ook niet alleen te zijn dit dit overkwam !

              vr.gr.
              Henny

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X