Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Netflix, Kijk, RTLXL

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Netflix, Kijk, RTLXL

    waar vind je bij de interactieve tv de balk waar ik netflix kan kijken? heb netflixaccount en kan analoog kijken maar dat is straks met het afschaffen analoge tv bij delta voorbij.we hebben sinds een paar dagen delta interactieve tv en ik ben niet van plan weer met de chromecast te moeten kijken

  • #2
    Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=462,E=0000070482565034754,K=5995,Sxi =0,case=guid({A7DBBF61-58CC-4299-AFDD-6D2B41B32A1B}),TS=DeltaNL_2016

    Reageer


    • #3
      Dan zal je geduld moeten hebben tot delta DIT mogelijk maakt, want zover ik weet wordt het nog niet ondersteund..

      Reageer


      • #4
        waarom niet nu al gelijk netflix introduceren, is bij ziggo en kpn al heel lang mogelijk

        Reageer


        • #5
          Dit is Delta en geen ziggo of kpn. Als je niks extra uit wil geven om netflix te kijken, of de apps van KIJK en rtlxl, dan vrees ik dat je nog heel veel geduld moet hebben. Een chromecast is in ieder geval de makkelijkste en voordeligste optie. Of je moet op je pc of tablet willen kijken.

          Reageer


          • #6
            het was me gewoon niet duidelijk dat het bij delta niet kon. ik ben er gewoon door verrast omdat het bij andere providers wel kan. helaas is ziggo hier nog niet mogelijk. dus uiteindelijk wordt het noodgedwongen overstappen naar kpn vrees ik

            Reageer


            • #7
              Namens enkele kennissen met DIT zou ik ook graag van Delta lezen of er al voortgang is in het aanbieden van een Netflix-app. Zou zeer op prijs gesteld worden.

              Reageer


              • #8
                Ik vraag me weleens af waarom mensen voor DIT kiezen en als ze ervoor gekozen hebben, waarom ze ermee doorgaan als er nog zoveel kinderziektes in zitten. Zelf heb ik voor een streambox gekozen en ik zie daar veel voordelen in ten opzichte van DIT. Alle apps, zoals rtlxl, kijk, netflix, videoland en de delta app kun je erop zetten. Hij is zwart ipv lelijk wit, ultra hd kwaliteit enz. Je maakt van elke tv een smart-tv en het enige wat je nodig hebt is een hdmi aansluiting en bedraad of draadloos internet. Voordeel is dat je het zo kunt meenemen op vakantie(waar hebben ze tegenwoordig geen wifi) zelf in een caravan werkt het en kun je ongestoord je nederlandse zenders of tv-apps kijken.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Kwek
                  Ik vraag me weleens af waarom mensen voor DIT kiezen en als ze ervoor gekozen hebben, waarom ze ermee doorgaan als er nog zoveel kinderziektes in zitten. Zelf heb ik voor een streambox gekozen en ik zie daar veel voordelen in ten opzichte van DIT. Alle apps, zoals rtlxl, kijk, netflix, videoland en de delta app kun je erop zetten. Hij is zwart ipv lelijk wit, ultra hd kwaliteit enz. Je maakt van elke tv een smart-tv en het enige wat je nodig hebt is een hdmi aansluiting en bedraad of draadloos internet. Voordeel is dat je het zo kunt meenemen op vakantie(waar hebben ze tegenwoordig geen wifi) zelf in een caravan werkt het en kun je ongestoord je nederlandse zenders of tv-apps kijken.

                  Reageer


                  • #10
                    Je kan gewoon met de delta-app live tv kijken. Voor zover ik weet staat er niks illegaals op de streambox. Niets anders dan de apps van Android. Ook kodi is immers niet illegaal. Gewoon te downloaden via de playstore. Exact dezelfde versie die op mijn android tv staat. Het was niet bedoeld om reclame te maken maar het verbaast me dat veel mensen aan DIT blijven hangen terwijl het forum vol staat met gebreken van DIT.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X