Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Digitaal tv kijken op slaapkamer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Digitaal tv kijken op slaapkamer

    Hallo,
    Ik wil graag een tv op een slaapkamer instaleren maar heb daar geen kabel. Weet iemand of het toch mogelijk is om zonder kabelaansluiting tv te kijken en hoe moet ik dat doen?

  • #2
    Misschien is DIT iets voor je.
    Heb je goede wifi-verbinding in huis?
    Zie: https://www.delta.nl/tv-internet-tel...nteractieve-tv

    Reageer


    • #3
      Bij de Media Markt verkopen ze apparaatjes die je op de tv aansluit en via je telefoon of computer tv kunt kijken. Deze kost 40 euro.

      Reageer


      • #4
        Werkt dit dan ook als ik dat op de tv in de slaapkamer aansluit,of moet ik dat aansluiten op de tv in de huiskamer? Welk merk is dat apparaatje?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Misschien is DIT iets voor je.
          Heb je goede wifi-verbinding in huis?
          Zie: https://www.delta.nl/tv-internet-tel...nteractieve-tv
          Heb goede wifi verbinding, als ik zo een digitale ontvanger aanschaf moet ik die dan ipv mijn humax installeren of gewoon boven op de slaapkamer?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door p zweedijk
            Werkt dit dan ook als ik dat op de tv in de slaapkamer aansluit,of moet ik dat aansluiten op de tv in de huiskamer? Welk merk is dat apparaatje?
            Als je WiFi hebt op de slaapkamer werkt dit. Ik zal een foto sturen van dit apparaatje.
            Het is Chromecast. Er zit een duidelijke handleiding bij. Je sluit hem helemaal aan op de tv. Zowel elektrisch als WiFi.

            Reageer


            • #7
              Bedankt voor de info, Maar voor alle duidelijkheid, ik wil dus op de slaapkamer tv kijken, is het dan de bedoeling dat ik de chromekast op mijn tv in de huiskamer aansluit?. Heb even op Google gekeken maar zie dan alleen maar dat ze het over kijken via labtop en/of mobiele telefoons hebben. Ik wil dus gewoon op een televisietoestel digitale tv kijken.
              Ben op dit gebied een absolute leek dus wil niet dat ik iets aanschaf waar ik vervolgens niets mee kan doen.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door p zweedijk
                Bedankt voor de info, Maar voor alle duidelijkheid, ik wil dus op de slaapkamer tv kijken, is het dan de bedoeling dat ik de chromekast op mijn tv in de huiskamer aansluit?. Heb even op Google gekeken maar zie dan alleen maar dat ze het over kijken via labtop en/of mobiele telefoons hebben. Ik wil dus gewoon op een televisietoestel digitale tv kijken.
                Ben op dit gebied een absolute leek dus wil niet dat ik iets aanschaf waar ik vervolgens niets mee kan doen.
                Welke dienst je ook gebruikt, of het nu DELTA Interactieve TV of een Chromecast is, deze zal je moeten aansluiten op de televisie waarop je digitaal wilt kijken.
                Voor jou is dat, zoals ik het begrijp de slaapkamer.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door G. Reijerse
                  Bij de Media Markt verkopen ze apparaatjes die je op de tv aansluit en via je telefoon of computer tv kunt kijken. Deze kost 40 euro.
                  ik heb de chromecast op mijn tv aangesloten en de app van mijn mobile telefoon gebruik ik om de zenders te selecteren. Dus ik kijk tv, maar via de app op mijn telefoon. Kan ook op de laptop, maar de mijne is te traag daarvoor en dan blijft hij constant laden. Op de tablet zou het kunnen, maar die valt in slaap, dus dat is geen optie. Maar ik las dat je een humax hebt. Kan je daar een HDMI kabel op aansluiten? Je zou eens kunnen informeren bij Media Markt of BCC waar ze die dingen verkopen. Wert niet of het via de Humax kan.

                  Reageer


                  • #10
                    Instructievideo DIT: https://youtu.be/h_9GRbi-AfA

                    Via netwerkkabel, of wifi mogelijk.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X