Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DIT loopt vast bij opstarten.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DIT loopt vast bij opstarten.

    Goedemorgen .
    Ik heb al een paar keer gehad dat DIT vastloopt bij het opstarten .
    Ik bedoel ,als ik de kast aan zet krijg ik geen beeld en de kast is ook niet meer uit te zetten dan moet ik de spanning van de kast af halen en na 30 seconden weer de spanning erop zetten .
    Dit heb ik van de week al meerdere malen gehad .

  • #2
    Hier zelfde probleem. Toen we de DIT net hadden kwam het regelmatig voor, daarna een tijd niet. Laatste week wel weer regelmatig.

    Reageer


    • #3
      Beste turbo6208 & paul1173,

      Zouden jullie een e-mail kunnen sturen met deze bevindingen naar [email protected].
      Graag ontvang ook in deze e-mail:

      - Jullie klantgegevens
      - Dat het over DIT gaat
      - Of je via de WiFi, bekabelde of via bekabelde verbinding via een powerline adapter

      Dit allemaal, zodat we het vastlopen bij het opstarten kunnen onderzoeken en in de toekomst kunnen voorkomen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Anette
        Beste turbo6208 & paul1173,

        Zouden jullie een e-mail kunnen sturen met deze bevindingen naar [email protected].
        Graag ontvang ook in deze e-mail:

        - Jullie klantgegevens
        - Dat het over DIT gaat
        - Of je via de WiFi, bekabelde of via bekabelde verbinding via een powerline adapter

        Dit allemaal, zodat we het vastlopen bij het opstarten kunnen onderzoeken en in de toekomst kunnen voorkomen.
        Gedaan

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X