Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik krijg op tv de foutmelding E030-0 op Veronica

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik krijg op tv de foutmelding E030-0 op Veronica

    Op alleen zender Veronica krijg ik bovenstaande foutmelding. Deze melding krijg ik bij geen enkele andere zender.
    Help!!

  • #2
    Wat geeft hij voor informatie aan bij de error?

    Reageer


    • #3
      Currently unable to view this channel. Niet alleen hier op Zuid-Beveland maar ook op Schouwen dezelfde melding. Ook alleen op Veronica

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door monicaluca
        Op alleen zender Veronica krijg ik bovenstaande foutmelding. Deze melding krijg ik bij geen enkele andere zender.
        Help!!
        Beste monicaluca,

        Welkom op ons Serviceforum!

        Wat vervelend dat je deze melding ervaart. Geen nood, dat gaan we oplossen.
        Allereerst vraag ik je graag of je je smartcard al hebt ververst via MijnDELTA?

        Reageer


        • #5
          Ja, dit heeft de verkoper in de winkel geregeld

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door monicaluca
            Ja, dit heeft de verkoper in de winkel geregeld
            Dankjewel voor je bericht, monicaluca. Voor de zekerheid heb ik de gegevens van je ontvanger opnieuw ingeladen in ons systeem.
            Kun je alsjeblieft testen of Veronica weer te bekijken is?

            Reageer


            • #7
              Nee, ik krijg nog steeds dezelfde melding, overigens ook familie op Schouwen krijgt dezelfde foutmelding

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door monicaluca
                Nee, ik krijg nog steeds dezelfde melding, overigens ook familie op Schouwen krijgt dezelfde foutmelding
                Het is jammer dat ik dit niet kan testen op een testopstelling op dit moment. Maar willen jullie je gegevens alsjeblieft per mail sturen aan: [email protected]?
                Dan pakken we dit probleem morgen direct op en gaan we uitzoeken wat er aan de hand is.

                Reageer


                • #9
                  Ik heb via het online storings formulier ook een melding gemaakt, is dit voldoende?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door monicaluca
                    Ik heb via het online storings formulier ook een melding gemaakt, is dit voldoende?
                    Zeer zeker! In dat geval nemen mijn collega's morgen contact met je op om je hierbij verder te helpen.

                    Reageer


                    • #11
                      Ik heb hier in Terneuzen ook hetzelfde

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X