Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DIT beeld bevriest

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• DIT beeld bevriest

Mijn beeld op DIT bevriest af en toe zeer storend , DIT is is via stopcontact met de router verbonden, ook een rechtstreekse kabel van router naar DIT heeft hetzelfde probleem ; wat nu??

Wordt er misschien tegelijkertijd van Internet in huis gebruik gemaakt?
    Zo ja, is je abonnement dan snel genoeg?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door beshaas
      Mijn beeld op DIT bevriest af en toe zeer storend , DIT is is via stopcontact met de router verbonden, ook een rechtstreekse kabel van router naar DIT heeft hetzelfde probleem ; wat nu??
      Hoi beshaas,

Stuur ons in dit geval zeker een mail met je gegevens op: [email protected].
      Zo kunnen we dit probleem verder in onderzoek nemen en gepaste actie uitzetten.

We horen graag van je!

Reageer

ondanks dat de monteur de ontvanger heeft vervangen en nog iets is het beeld nog niet vloeiend en staat af en toe nog steeds stil volgens de monteur een bekende kinderziekte ; hoop dat het toch snel wordt opgelost.

Reageer

Ik heb hetzelfde probleem en hiervoor op 7 mei gemaild naar het e-mailadres van forum beheer. Maar tot op heden heb ik nog geen reactie mogen ontvangen. Die 2 dagen duren wel erg lang.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Mosselman
            Het hoort niet dat je beeld bevriest. Staat er een Dect telefoon in de buurt?
            Wat is in de buurt , onze telefoon staat op pakweg 3,5 meter

Reageer

Beste Forumleden,

We zien de afgelopen tijd veel storingsmeldingen terugkomen bij verschillende klanten met betrekking tot het vastlopen van het beeld op de DELTA Interactieve TV ontvanger.

We werken hard aan een oplossing om deze storingen te verhelpen, zodat je straks weer ongestoord van alle functionaliteiten van de ontvanger kunt genieten.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
              X