Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

gevoeligheid afstandsbediening

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • gevoeligheid afstandsbediening

    Net delta tv geinstaleerd en de afstandsbediening toegevoegd aan mijn harmonie, maar het valt op dat de gevoeligheid van de zenderkeuze erg hoog is. Ik heb de zenders in favorieten gezet maar als ik b.v op 1 druk dan gaat hij direct naar 11en voor 26 gaat hij naar 226. Dit doet hij bij elke zenderkeuze en dit is erg vervelend omdat de zenderkeuze dmv de bedieningsknoppen bijna onmogelijk is.
    ook de bediening van de bij geleverde afstandsbediening is erg gevoelig. is er een oplossing voor dit probleem? kan toch niet zijn dat dit in de harmonie afstandsbediening zit aangezien deze wel perfect werkte op de humax decoder. zijn er meer die dit probleem hebben?

    Peter

  • #2
    Hoe heb je hem toegevoegd?, als Animo Kamai 6 of 650m of 661?

    Reageer


    • #3
      Ik heb hem toegevoegd als animo kamai 661

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door peterz
        ook de bediening van de bij geleverde afstandsbediening is erg gevoelig
        Oorspronkelijk gepost door peterz
        Ik heb hem toegevoegd als animo kamai 661
        Dan denk ik dat je DIT ontvanger een overactieve IR ontvanger heeft , ik weet niet of andere met een DIT ook dit probleem hebben?

        Reageer


        • #5
          Nou hopelijk kan het probleem opgelost worden

          Reageer


          • #6
            gelukkig opgelost, in de harmonie bij de instellingen van de DIT de instelling herhaling van toetsen openen en daar heb ik de cijfers verlaagt van 3 naar 1. Dan opnieuw synchroniseren en alles werkt nu als vanouds

            Reageer


            • #7
              Ik heb dit inderdaad ook gehad Peter. Mooi dat het is opgelost.
              Als je nog even op Beste antwoord klikt, wordt je vraag als 'beantwoord' gemarkeerd
              Alvast bedankt!

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X