Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zenderlist op app wijkt af van de zenderlijst op de TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zenderlist op app wijkt af van de zenderlijst op de TV

    Gisteren zocht ik op mijn app SBS9, maar deze kwam er niet in de zenderlijst te voorschijn.
    Deze was wel via de TV te vinden.

    Bij nader onderzoek zag ik dat de zenderlijsten op de app en op de TV van elkaar afweken.
    Wel moeilijk als je via de app op SBS9, een programma wilt inplannen.

  • #2
    Gisteren zocht ik op mijn app SBS9, maar deze kwam er niet in de zenderlijst te voorschijn.
    Deze was wel via de TV te vinden.

    Bij nader onderzoek zag ik dat de zenderlijsten op de app en op de TV van elkaar afweken.
    Wel moeilijk als je via de app op SBS9, een programma wilt inplannen.
    Goedemorgen,

    Het klopt dat er in de app wel meer zenders niet zitten, zowel van de standaard pakket als de extra pakketten die je hebt afgesloten.

    Ik zelf heb daar ook last van bv ziggo sport, mijn is verteld dat ze daar mee bezig zijn.

    Als het goed is is er Donderdag nacht een Update nu weet ik niet of dat er al bij zit ik hoop het wel maar we wachten af.

    Maar wees gerust je bent niet de enige
    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

    Reageer


    • #3
      Gisteren zocht ik op mijn app SBS9, maar deze kwam er niet in de zenderlijst te voorschijn.
      Deze was wel via de TV te vinden.

      Bij nader onderzoek zag ik dat de zenderlijsten op de app en op de TV van elkaar afweken.
      Wel moeilijk als je via de app op SBS9, een programma wilt inplannen.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X