Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Programma Gemist, Begin Gemist en Opnemen werkt niet met DIT

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Programma Gemist, Begin Gemist en Opnemen werkt niet met DIT

    k heb sinds 1 april een Alles-in-1 Premium abonnement en een Delta Interactieve TV ontvanger.
    TV kijken gaat goed met Delta Interactieve TV maar Programma Gemist, Begin Gemist en Opnemen werkt niet.
    Moet er eerst nog wat (door Delta of door mijzelf ?) worden geactiveerd ?
    Ik heb deze vraag ook al naar [email protected] gestuurd maar nog steeds geen antwoord gekregen.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door hdagevos
    Ik heb deze vraag ook al naar [email protected] gestuurd maar nog steeds geen antwoord gekregen.
    "nog steeds geen antwoord".
    op 1e paasdag een emailtje verstuurd, dat pas op 3e paasdag opgepikt kan worden.
    is dat dan geen ongeduldige reactie ??

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door hdagevos
      k heb sinds 1 april een Alles-in-1 Premium abonnement en een Delta Interactieve TV ontvanger.
      TV kijken gaat goed met Delta Interactieve TV maar Programma Gemist, Begin Gemist en Opnemen werkt niet.
      Moet er eerst nog wat (door Delta of door mijzelf ?) worden geactiveerd ?
      Ik heb deze vraag ook al naar [email protected] gestuurd maar nog steeds geen antwoord gekregen.
      Beste hdagevos,

      Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met mijn collega's.

      Is het probleem hierna volledig opgelost voor jou?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Joeri1991
        Oorspronkelijk gepost door hdagevos
        k heb sinds 1 april een Alles-in-1 Premium abonnement en een Delta Interactieve TV ontvanger.
        TV kijken gaat goed met Delta Interactieve TV maar Programma Gemist, Begin Gemist en Opnemen werkt niet.
        Moet er eerst nog wat (door Delta of door mijzelf ?) worden geactiveerd ?
        Ik heb deze vraag ook al naar [email protected] gestuurd maar nog steeds geen antwoord gekregen.
        Beste hdagevos,

        Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met mijn collega's.

        Is het probleem hierna volledig opgelost voor jou?

        Ja. Probleem is al opgelost.
        Alleen mis ik nog teletext (voor ondertiteling).
        Is al bekend wanneer dit beschikbaar is ?

        Reageer


        • #5
          Beste hdagevos,

          Ik kan je voor nu nog niet aangeven wanneer deze toegevoegd zal worden op DIT.
          Wel kan ik je melden dat we als doel hebben gesteld om deze in het tweede kwartaal aan te mogen bieden.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X