Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DIT >> Teletekst en andere functies werken niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DIT >> Teletekst en andere functies werken niet

    Ik heb sinds gisteren Delta interactieve tv. Programma Gemist, Begin Gemist en Teletext werkt niet en ik kan ook niet opnemen. Ik heb wel Alles in 1 Premium. Moet ik nog ergens wat instellen ?

  • #2
    Welkom op het serviceforum, hdagevos

    Kun je eens in hier in Mijn DELTA de exacte naam van je internetabonnement opzoeken?

    Reageer


    • #3
      Beste GoeRoe,
      Dat is Internet Premium

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door hdagevos
        Beste GoeRoe,
        Dat is Internet Premium
        Daar staat dus alleen "Internet premium" maar geen Alles-in-1 Premium?
        Als dit klopt, zal dat ook de reden zijn dat je niet kunt opnemem e.d.
        Waarschijnlijk kun je dan ook door een andere abonnementsvorm te kiezen (wel alles-in-1) meer krijgen voor minder geld!
        Overigens werkt de functie teletekst nog niet, deze wordt in de toekomst nog toegevoegd!

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door hdagevos
          Programma Gemist, Begin Gemist en Teletext werkt niet en ik kan ook niet opnemen.
          Teletext is iets wat later wordt toegevoegd.

          Reageer


          • #6
            Dan heb je vermoedelijk nog een oud abonnement.
            Voor de functie die je mist heb je Alles--in-1- Premium nodig.

            Je kunt in Mijn Delta upgraden naar alles-in-1 Prermium.Dit is niet alleen, goedkoper, maar ook sneller en geeft je de ontbrekende functies.

            Teletext is nog niet beschikbaar.
            In dit item, kan je de verbeteringen zien die in de komende kwartalen worden uitgerold: https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...v-roadmap-7659

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Ptrol
              Voor de functie die je mist heb je Alles--in-1- Premium nodig.

              Reageer


              • #8
                Maar da( TV & Internet) is geen oud abo.
                Internet Premium wel. Dat is een abo welk niet meer geleverd wordt..
                Deze klanten zijn in het verleden aangeschreven.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                  Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                  Voor de functie die je mist heb je Alles--in-1- Premium nodig.
                  wat ik wil zeggen is, dat Alles-in-1 niet nodig is, zoals je aangaf.
                  als het inderdaad maar een modern / actueel Premium abbo is.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door hdagevos
                    Dat is Internet Premium
                    Dat is de oorzaak, dit is een oud type abonnement. Ik raad je aan om je klantnummer en verwijzing naar deze discussie in een e-mail te zetten en die naar [email protected] te sturen. Ze kunnen je dan helpen met omzetten naar een courant abonnement. Dat hoeft niet meer te kosten dan je nu betaalt, je hebt dat echter wel nodig voor deze functies.

                    Ben je hiermee geholpen? Als je nog even op Beste antwoord klikt, wordt je vraag als 'beantwoord' gemarkeerd
                    Alvast bedankt!

                    Reageer


                    • #11
                      Ptrol,
                      Bedankt voor de info. Ik had inderdaad telefoon/internet premium/tv los.
                      Ik heb het nu gewijzigd naar alles-in-1.
                      Dat was nog goedkoper ook ;o)

                      Reageer


                      • #12
                        Dat is fijn!

                        Reageer


                        • #13
                          Ik heb nu sinds 1 april alles in 1 premium maar Gemist, vanaf begin kijken en opnemen gaat nog niet. Moet er eerst nog wat geactiveerd worden ?

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door hdagevos
                            Ik heb nu sinds 1 april alles in 1 premium maar Gemist, vanaf begin kijken en opnemen gaat nog niet. Moet er eerst nog wat geactiveerd worden ?
                            je kunt het beste een email sturen naar [email protected]
                            vermeld jouw klantnummer en het probleem.
                            dan kan er dinsdag naar gekeken worden.

                            Reageer


                            • #15
                              even uitloggen en weer opnieuw inloggen kan wel eens helpen, ik neem aan dat je de stroom er al af hebt gehaald

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X