Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Uitzending gemist hapert

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Uitzending gemist hapert

    De programma's van uitzending gemist op NPO1 en 2 haperen steeds en slaan regelmatig stukken over.
    Bij, bijvoorbeeld de Quiz 2 voor 12, slaat het programma regelmatig enige vragen over waardoor het lastig is om het programma goed te volgen. Het beeld wordt dan soms wazig en dan is het programma een stuk verder.
    Is hier wat aan te doen?
    Weet iemand hier een oplossing voor?

  • #2
    Kijk je misschien via wifi?

    Reageer


    • #3
      Nee ik heb een kabel

      Reageer


      • #4
        De internetbrowser op mijn TV werkt goed, ook een YouTube filmpje.

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Hoi,
            Bedankt voor de reactie op mijn vraag.
            Het probleem doet zich voor bij de DELTA Interactieve TV.
            We hebben dit special aangeschaft omdat de NPO App uitzending gemist sinds kort niet meer werkt op onze LG smart TV. Deze App werkte beter dan de DELTA Interactieve TV. Daar hadden we geen haperingen.

            Reageer


            • #7
              Heb je al gekeken of je de nieuwe NPO Start app kunt installeren op je tv:
              https://help.npo.nl/vragen/100

              Reageer


              • #8
                Beste jcijvat,

                Het is al even geleden dat er contact is geweest via dit Topic.

                Kun je aangeven of het haperende beeld inmiddels verholpen is, en zo ja wat precies de oplossing was voor jou?

                Is het nog niet opgelost dan vernemen we dit ook graag van je. Stuur dan even een e-mail naar [email protected] en vermeld hierin waar je tegen aanloopt, wat je zelf hebt gedaan om het op te lossen en je klantgegevens. Dan gaan wij jou verder helpen.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Anette
                  Beste jcijvat,

                  Het is al even geleden dat er contact is geweest via dit Topic.

                  Kun je aangeven of het haperende beeld inmiddels verholpen is, en zo ja wat precies de oplossing was voor jou?

                  Is het nog niet opgelost dan vernemen we dit ook graag van je. Stuur dan even een e-mail naar [email protected] en vermeld hierin waar je tegen aanloopt, wat je zelf hebt gedaan om het op te lossen en je klantgegevens. Dan gaan wij jou verder helpen.
                  Anette,

                  Delta heeft een nieuw kabelmodem geplaatst en nu heb ik geen problemen meer.

                  Jan

                  Reageer


                  • #10
                    Beste Jan,

                    Wat fijn om te lezen dat hierdoor het probleem is verholpen.

                    Ik wens je nog veel kijkplezier!

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X