Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Radio beeld interactieve tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Radio beeld interactieve tv

    Hallo,

    Als je via het nieuwe interactieve TV kastje radio luistert blijft het beeld gewoon stilstaan en de zender informatie blijft ook staan, dit zorgt ervoor dat je tv scherm inbrand (bij plasma tv's) hoe kan dit worden ingesteld zodat het blijft bewegen en ook de zender informatie verdwijnt als je radio luistert?

  • #2
    Hoi sjoerdd87,

    Welkom op het forum en bedankt voor je feedback. Ik ga dit direct doorspelen naar de afdeling die hier mee bezig is.

    Reageer


    • #3
      Dit is iets wat nog nooit anders is geweest hoor en daarom luister ik ook geen radio via de tv natuurlijk!!

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Eddy de Kort
        Dit is iets wat nog nooit anders is geweest hoor en daarom luister ik ook geen radio via de tv natuurlijk!!
        Als ik via mijn CI+ ontvanger Radio luister is er gewoon een speaker in beeld die continu verspringt, via het kastje blijft het plaatje van een radio stilstaan en ook de zenderinformatie daarom meld ik het hier zodat ze er wat aan kunnen doen.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ferry
          Hoi sjoerdd87,

          Welkom op het forum en bedankt voor je feedback. Ik ga dit direct doorspelen naar de afdeling die hier mee bezig is.
          Komt er ook nog een terug koppeling of, hoe en wanneer het opgelost gaat worden?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door sjoerdd87
            Oorspronkelijk gepost door Ferry
            Hoi sjoerdd87,

            Welkom op het forum en bedankt voor je feedback. Ik ga dit direct doorspelen naar de afdeling die hier mee bezig is.
            Komt er ook nog een terug koppeling of, hoe en wanneer het opgelost gaat worden?
            Beste sjoerdd87,

            We hebben dit staan op onze to do list. Wanneer kan ik nog niet precies zeggen helaas.
            We hopen dit namelijk al mee te nemen in onze volgende update, maar ik kan dit niet beloven.

            Reageer


            • #7
              Is er inmiddels al bekend wanneer dit opgelost word?

              Oorspronkelijk gepost door Anette
              Oorspronkelijk gepost door sjoerdd87
              Oorspronkelijk gepost door Ferry
              Hoi sjoerdd87,

              Welkom op het forum en bedankt voor je feedback. Ik ga dit direct doorspelen naar de afdeling die hier mee bezig is.
              Komt er ook nog een terug koppeling of, hoe en wanneer het opgelost gaat worden?
              Beste sjoerdd87,

              We hebben dit staan op onze to do list. Wanneer kan ik nog niet precies zeggen helaas.
              We hopen dit namelijk al mee te nemen in onze volgende update, maar ik kan dit niet beloven.

              Reageer


              • #8
                Hoi Sjoerd,

                Er is nog geen datum bekend wanneer deze functie beschikbaar is.
                Houd ons forum in de gaten, want hier zal meer informatie op verschijnen wanneer dit het geval is.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X