Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Kanaal 12 - Delta App
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Hoi Ptrol,
Op zich begrijp ik je reactie en snap ik waarom je dit op deze manier zou willen zien.
Hier is ook goed over nagedacht. Echter is het niet haalbaar om voor ieder type toestel aparte software te moeten ontwikkelen.
Onder andere om deze rede is er gekozen voor Interactieve TV via een ontvanger. Ook omdat klanten met een 'verouderd' toestel zo niet buiten de boot vallen natuurlijk. ;-)
-
Iedere laptop/telefoon/tablet/pc is toch ook anders.
En dan zou het niet met de tv gaan?
Apps zijn er al voor tv.
Dus er zijn m.i. toch wel degelijk mogelijkheden voor.
Zou de ware reden niet zijn: commercie?
Er werd in het recente verleden toch aangekondigd, dat dit er zou komen?
Of ben ik nu helemaal mis?
Zie bijv. laatste deel antwoord Moderator Tim:
Bron: https://forum.zeelandnet.nl/delta-tv...ctieve-tv-5697
Aankondigingen zoals deze zijn diverse malen op het Forum geplaatst.
En nu? Geen App op TV, maar een ip-decoder waarvoor de klant na een proefperiode mag betalen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door PtrolIedere laptop/telefoon/tablet/pc is toch ook anders.
En dan zou het niet met de tv gaan?
Apps zijn er al voor tv.
Dus er zijn m.i. toch wel degelijk mogelijkheden voor.
Zou de ware reden niet zijn: commercie?
Er werd in het recente verleden toch aangekondigd, dat dit er zou komen?
Of ben ik nu helemaal mis?
Zie bijv. laatste deel antwoord Moderator Tim:
Bron: https://forum.zeelandnet.nl/delta-tv...ctieve-tv-5697
Aankondigingen zoals deze zijn diverse malen op het Forum geplaatst.
En nu? Geen App op TV, maar een ip-decoder waarvoor de klant na een proefperiode mag betalen.
Reageer
-
Wat ik niet begrijp is waarom Delta bezig het wiel opnieuw uit te vinden.
Arris heeft een kant en klare IPTV ontvanger, zoals deze door KPN wordt gebruikt.
In de laatste nieuwsbrief staat nu wel een wensenlijstje, maar waar blijft de mogelijkheid om de huidige video-resolutie en geluidssoort weer te geven ??
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nlWat ik niet begrijp is waarom Delta bezig het wiel opnieuw uit te vinden.
Arris heeft een kant en klare IPTV ontvanger, zoals deze door KPN wordt gebruikt.
In de laatste nieuwsbrief staat nu wel een wensenlijstje, maar waar blijft de mogelijkheid om de huidige video-resolutie en geluidssoort weer te geven ??
Reageer
-
Het IPTV kastje kun je voor 3,50 euro per maand huren. Per jaar 12x3,50 = 42 euro. Voor die prijs kun je ieder jaar zelf een eenvoudige geschikte Android TV_box kopen. Of je laat er een uit China komen voor 21 euro. Tot 22 euro hoef je geen btw en invoerrechten te betalen.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer