Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Afstandsbediening resetten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Afstandsbediening resetten

    Beste,

    Ik heb net mijn interactieve tv ingesteld en ook de afstandsbediening gekoppeld aan mijn phillips tv. Nu werkt dit toch niet naar behoren. Het interactieve tv kastje reageert op tv afstandsbediening en andersom werkt het niet goed. Hoe kan ik dit allemaal resetten zodat het 'default' werkt?

  • #2
    Dag dolaura,

    Je kunt de afstandsbediening ontkoppelen:

    1. Druk voor 3 seconden de 1 en de 6 knop in op de afstandbediening.
    2. Toets daarna de code 9 9 6 in.
    3. Daarna zou de afstandbediening niet meer gekoppeld moeten zijn met je tv.

    Als je nog even op Beste antwoord klikt, wordt je vraag als 'beantwoord' gemarkeerd
    Alvast bedankt!

    Reageer


    • #3
      Zoals TS schrijft, Delta kastje reageert ook op AB van Philips, hier zelfde probleem. Bij aanpassen van instellingen op TV reageert het kastje van Delta ook. Zo ook bij volume, aan/uit (wat dan wel weer handig kan zijn). Als alleen Delta kastje gebruikt wordt gewoon alleen de Philips AB gebruiken maar als je een andere bron gebruikt (DVD speler of kabel) dan reageert het Delta kastje ook (zonder dat je dat dus ziet).

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door paul1173
        Zoals TS schrijft, Delta kastje reageert ook op AB van Philips, hier zelfde probleem. Bij aanpassen van instellingen op TV reageert het kastje van Delta ook. Zo ook bij volume, aan/uit (wat dan wel weer handig kan zijn). Als alleen Delta kastje gebruikt wordt gewoon alleen de Philips AB gebruiken maar als je een andere bron gebruikt (DVD speler of kabel) dan reageert het Delta kastje ook (zonder dat je dat dus ziet).
        Juist dat dus, dus ik weet niet of het met de oplossing van GoeRoe helemaal is opgelost (kan vanmiddag na het werk pas kijken)
        GoeRoe, weet je ook hoe je dan de afstandsbediening van de Phillips TV kan ontkoppelen van het interactieve tv kastje?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door dolaura
          GoeRoe, weet je ook hoe je dan de afstandsbediening van de Phillips TV kan ontkoppelen van het interactieve tv kastje?
          Probeer eerst eens de ontkoppel-code, hopelijk snapt de STB dan dat hij niet naar Philips signalen moet luisteren.
          Als dit niet helpt, hoop ik dat iemand van DELTA het antwoord weet

          Reageer


          • #6
            Dankje Goeroe het ontkoppelen van delta AB is gelukt. Alleen de tv AB werkt nog steeds op delta kastje. Dus dan toch maar besloten me erbij neer te leggen en enkel de tv AB gebruiken om van hdmi kanaal te wisselen.

            Nogmaals bedankt!

            Reageer


            • #7
              Dat is goed te horen!
              Als je nog even op Beste antwoord klikt, wordt je vraag als 'beantwoord' gemarkeerd
              Alvast bedankt!

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door dolaura
                Dankje Goeroe het ontkoppelen van delta AB is gelukt. Alleen de tv AB werkt nog steeds op delta kastje. Dus dan toch maar besloten me erbij neer te leggen en enkel de tv AB gebruiken om van hdmi kanaal te wisselen.
                Bedankt voor de feedback. We zullen het probleem proberen te reproduceren en een onderzoek starten naar de oplossing.

                Reageer


                • #9
                  Nou wij hebben het kastje van de interactieve tv laten installeren en moet zeggen het werkt hier zeer goed , het ontkoppelen van de afstandsbediening lukte hier in eerste instantie ook niet , dus gebeld kreeg deze code's door en was gelukt , en wij hebben ook een Philips tv , maar nu werkt de afstandsbediening super goed naar het stappenplan doorlopen te hebben , maar jammer genoeg werkt teletekst jammer genoeg niet , is hier nog een oplossing voor of zijn jullie hiermee nog bezig ??? .
                  Want de rest op de afstandsbediening werkt wel , dus wel vreemd dat teletekst niet werkt.
                  Wacht een reactie af,

                  Reageer


                  • #10
                    @Loedi: OOk dat wordt binnenkort mogelijk.
                    Zie: https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...ctieve-tv-7375

                    Reageer


                    • #11
                      oke , bedankt voor het antwoord.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X