Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

smartcard activeren

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• smartcard activeren

wie kan mij helpen,

mijn tante is van woonadres naar een bejaardenhuis verhuist.
    Nu heb ik een probleem met de tv.
    Mijn vraag is moet de smartcart van de tv op nieuwe adres opnieuw geactiveerd worden.
    we hebben nu maar 3 zenders.
    wie kan mij vertellen wat ik moet doen

wmvossen Ik zou hiervoor even contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice. Zij kunnen je zeker verder van dienst zijn.

Reageer

Ga ik doen .Dankjewel

Reageer

Een bejaardentehuis heeft meestal een netwerk-ID 4000 waarvoor geen smartcard nodig is.

Reageer

Hoe kom ik daar achter wat ze voor netwerk hebben. Kun je dan wel ESPN krijgen of moet dan toch een smartcart hebben.

Reageer

Wanneer je alleen NPO zenders en Omroep Zeeland (met smartcard) kunt ontvangen is het wel zeker.

Dit kun je navragen bij het tehuis zelf.

Digitale TV zonder smartcard
            1. Zet je televisie en/of digitale ontvanger aan.
            2. Ga naar het instellingenmenu en selecteer de optie ‘zenders zoeken’
            3. Vul bij ‘frequentie (MHz)’ 402.00(0) in.
            4. Vul bij ‘netwerk-ID’ 4000 in.
            5. Zet ‘symboolwaarde’ op 6875.
            6. Druk op ‘zoeken’ om het installatieproces te starten. Dit kan even duren.
            7. Je installatie is voltooid! Je kijkt nu digitale televisie zonder smartcard.

Zonder smartcard kijken naar Digitale TV | DELTA

Dus helaas geen ESPN

Reageer

Kun je dan via een kastje van delta die zenders ook niet ontvangen?

Reageer

Voor interactieve tv van Delta heb je een internetverbinding noodzakelijk en die heb je meestal ook niet in een bejaardentehuis.

In SVRZ locaties heb je dan meestal nog wel WiFi van het tehuis.
                Laatst bewerkt door driepinter; 14 Feb 2025, 11:20.

Reageer

Als ik het goed begrijp kan je geen ESPN allen op je tablet zetten met wifi van het bejaardenhuis. Dan moet
                  een interactieve van delta op je tablet zetten,dus een compleet pakket extra

Reageer

Oorspronkelijk gepost door wmvossen Bekijk bericht
                    Als ik het goed begrijp kan je geen ESPN allen op je tablet zetten met wifi van het bejaardenhuis. Dan moet
                    een interactieve van delta op je tablet zetten,dus een compleet pakket extra
                    Precies, dat zou wel eens je enigste kans kunnen zijn.

Reageer

Dankjewel voor de informatie.

Reageer

Sinds ik verplicht ben veranderd van caiway naar delta werkt mijn smartcard van caiway niet meer . Wie heeft een oplossing heractiveren lukt helaas niet.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door tpkriek Bekijk bericht
                          Sinds ik verplicht ben veranderd van caiway naar delta werkt mijn smartcard van caiway niet meer . Wie heeft een oplossing heractiveren lukt helaas niet.
                          Een nieuwe kopen of huren via MijnDelta, ik geloof iets van 2 euro p/md

DELTA Startpakket (smartcard)
                          Bijgevoegde bestanden

Reageer

Ben even naar een delta servicewinkel geweest smartcards zijn niet meer te krijgen en werken ook niet meer .

Reageer

Oorspronkelijk gepost door tpkriek Bekijk bericht
                              Ben even naar een delta servicewinkel geweest smartcards zijn niet meer te krijgen en werken ook niet meer .
                              Dan zul je genoegen moeten nemen met het ongecodeerde pakket wat dan ook moge zijn :

Hierin Zeeland is het dit : Zonder smartcard kijken naar Digitale TV | DELTA

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...