Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

potentiele spam forum

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• potentiele spam forum

Ik snap dat er anti-spam maatregelen nodig zijn, maar bij twee linkjes plaatsen krijg ik al dit bericht

Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermafbeelding 2024-06-12 191924.png Bekeken: 0 Grootte: 20,0 Kb ID: 302913

Dat is toch wel wat snel.
    Laatst bewerkt door driepinter; 13 Jun 2024, 06:56.

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Ik snap dat er anti-spam maatregelen nodig zijn, maar bij twee linkjes krijg ik al dit bericht

Klik op de afbeelding voor grotere versie Naam: Schermafbeelding 2024-06-12 191924.png Bekeken: 0 Grootte: 20,0 Kb ID: 302913

Toch is het zo dat we eerder zagen dat er elke dag 2 achter elkaar werden geplaatst. Dus ik snap het wel.
    Er zou iets moeten zijn dat je wel vaker met URL kunt posten maar niet binnen een uur.

Reageer

Vorige week een spam tool geinstalleerd....heeft al de nodige spam tegengehouden, Reacties die aangemerkt waren als spam alsnog goedgekeurd.
      Laatst bewerkt door Jeroen; 13 Jun 2024, 08:28.

Reageer

Geen ramp, maar.... potentile?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Ik snap dat er anti-spam maatregelen nodig zijn, maar bij twee linkjes plaatsen krijg ik al dit bericht

Klik op de afbeelding voor grotere versie Naam: Schermafbeelding 2024-06-12 191924.png Bekeken: 0 Grootte: 20,0 Kb ID: 302913

Kijk ben blij met deze tool
          Dan weet je gelijk wat je wel of niet kan plaatsen.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
          X