Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Up-to-date

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Up-to-date

Nu al bijna een jaar lang verschijnen bijna elke dag dezelfde oude berichten van de PZC op de homepage.
    Ik heb hierover al een paar keer aan de bel getrokken en men verschuilt zich achter meerdere redenen.
    Hoe moeilijk kan het zijn? Hoe beheer je een website en hoe hou je die up-to-date?
    Ik neem aan dat Hoek het niet echt leuk vindt om een jaar lang elke dag te moeten lezen dat ze zichzelf te kakken hebben gezet tegen GVVV.
    Het is ergerlijk.

Voor zover ik kan zien werkt de PZC feed gewoon normaal

Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermafbeelding 2024-01-15 082344.png Bekeken: 0 Grootte: 106,8 Kb ID: 288665

Reageer

Behalve PZC Zeeuws Vlaanderen....
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Klopt, deze is niet goed :

https://www.pzc.nl/net-binnen-zeeuws-vlaanderen

Dus het probleem ligt bij de PZC.

Reageer

Het lukt wel om onder het kopje "Delta nieuws" het bericht dat ze de snelste klantenservice hebben, bovenaan te laten staan. Waarschijnlijk zijn de betreffende werknemers daar druk mee....

Reageer

Er is verschil tussen chrome en edge zie ik net.

Reageer

Er zijn honderden plekken om hetzelfde nieuws beter te krijgen, wat maakt dat je daar niet gewoon heen gaat?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...