Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Stoken en mod-gedrag

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Stoken en mod-gedrag

Zo. Op het risico dat ook dit topic verwijderd gaat worden. Wat mot, mot.
    Er wordt in andermans topics veel geklaagd en op elkaar gereageerd, misschien iets om dat hier te doen met quotes en als het niet anders kan, screenshots?
    Ik trap af: Het is zeer onprettig, inmiddels zelfs grensoverschrijdend hoe een mede-reageerder anderen in onschuldige topics de maat neemt en zich in toenemende mate als moderator opstelt. Het zou prettig zijn als daar iets van gezegd kon worden zonder gecanceld te worden.

Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris

Helemaal mee eens. Daarom raadde ik Bor ook aan om Klapstoel/Praathuis/Stofdoek/.... op zijn blacklist te zetten, dan komt hij ook niet zo in de verleiding om te reageren.
    Op zich een goed advies. Maar dat slaat weer vreemde gaten in de topics, waardoor hij dat uitzette, om het na weer een reactie die hem niet beviel, weer aan te zetten. Afgezien daarvan is een banlist bedoeld als een ultiem laatste redmiddel dat hij nogal makkelijk gebruikt. Maar ach, zo is ie he.

Reageer

Ik bedenk nu dat ik òf van de blacklist af ben, òf hij heeft hem weer uit staan.

Reageer

Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam:  Bekeken: 0 Grootte: 71,0 Kb ID: 277311

Heren Bordewolf en Jarco Kriek, gaan we weer elkaar de maat nemen in een onschuldig topic? Wat willen we nou? Misschien hier verder gaan met bekvechten zodat argeloze meelezers geen last meer hebben van jullie vete?
        Laatst bewerkt door Koeba; 14 Sep 2023, 13:00.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X