Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Eén topic "ontvolgen"

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Eén topic "ontvolgen"

Zonet was ik op zoek naar de mogelijkheid om één (of meerdere) specifiek(e) topic(s) te "ontvolgen", zodat je geen bericht krijgt als er een reactie is geplaatst. Sommige topics gaan tot in den treure door namelijk
    Ik heb het niet kunnen vinden. Mis ik iets of heb ik niet goed genoeg gezocht?
    Laatst bewerkt door anomaly; 6 Sep 2023, 10:09. Reden: aanvulling

Je moet dan de eerste optie eerst uitzetten in je profiel. Je kunt ook meldingen uitzetten voor bepaalde berichten.
    Je hebt nu waarschijnlijk automatische abonnementen aan staan zodat je overal een melding van krijgt.
    Zet dat eens uit en dan kun je volgens mij per onderwerp bepalen of je abonneert

Reageer

Eén belangrijke instelling had ik gemist om uit te vinken 🙄 De bovenste, waarbij je jezelf automatisch abonneert als je iets plaats of op reageert.
      Heb ik nu uitgezet en dat zal hopelijk een hoop mailtjes schelen.

Nu alleen dit nog aangevinkt:

- Antwoorden op uw discussie (dit omvat ook opmerkingen in uw onderwerpen)
      - Reacties op uw discussie

Dank voor je reactie.

Een knop bij een topic met de mogelijkheid om van dat topic geen mailtjes meer te ontvangen zou toch best handig zijn.

Reageer

Na het uitzetten heb ik de mogelijkheid om per onderwerp te sorteren heb ik niet gevonden.
        ---

Aanvulling: het duurt overigens soms best lang voordat je een mailtje krijgt. Bij mij wordt elke minuut de mail gecheckt en de mail dat er een reactie was kreeg ik pas na ca. 20 minuten. Dat was eerder korter, dacht ik?
        Laatst bewerkt door anomaly; 6 Sep 2023, 12:05.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X