Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

waarom is de forum gebaseerd op zeeland

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • waarom is de forum gebaseerd op zeeland

    waarom heeft Delta geen forum die genaamd is naar Delta.
    gezien dat de glasvezel nu zowat door heel Nederland licht stoor ik me wel aan dat de forum Zeelandnet is
    wat mij betreft mag het wel met ze tijd mee en
    ook betreft het nieuws en prikbord enz. is alleen gebaseerd op zeeland
    Delta wort het niet tijd vernieuwing
    Laatst bewerkt door Francois83; 16 May 2023, 15:32.

  • #2
    Nee , nee wij hier hechten aan Zeelandnet .

    Dan maar een Delta net erbij voor jou.

    Ik heb geen interesse in wat de Delta doet in Friesland.

    Reageer


    • #3
      Deze vraag is meerdere keren gesteld op dit forum het korte antwoord is nee er komt geen apart Delta forum.

      Het Zeelandnet forum is er gezamenlijk voor zowel Zeelandnet, Caiway als Delta abonnees.

      Misschien kan de webmaster Jeroen dit nog nader toelichten.
      Laatst bewerkt door driepinter; 16 May 2023, 19:27.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Deze vraag is meerdere keren gesteld op dit forum het korte antwoord is nee er komt geen apart Delta forum.

        Het Zeelandnet forum is er gezamenlijk voor zowel Zeelandnet, Caiway als Delta abonnees.

        Misschien kan de webmaster Jeroen dit nog nader toelichten.
        šŸ‘

        Reageer


        • #5
          oke ik kan begrijpen dat het zeelandnet blijft maar ik verwacht wel iegelijk dat de nieuws en weer en prikbord uitgebreider word dan alleen zeeland
          gezien het netwerk veder gaat dan alleen zeeland en zeelandnet een onderdeel van Delta Fiber Nederland b.v. is

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Deze vraag is meerdere keren gesteld op dit forum het korte antwoord is nee er komt geen apart Delta forum.

            Het Zeelandnet forum is er gezamenlijk voor zowel Zeelandnet, Caiway als Delta abonnees.

            Misschien kan de webmaster Jeroen dit nog nader toelichten.
            Werk je ook daar want dan snap ik hoe het zit hier?

            Reageer


            • #7
              Hier de reactie van Jeroen :

              https://www.zeelandnet.nl/forum/over...rum#post239774

              Francois83
              Je kunt overigens misschien het beste deze vraag per e-mail stellen aan : [email protected]

              Dan krijg je waarschijnlijk een officiƫle reactie

              Reageer


              • #8
                Het lijkt me dat zo lang Zeelandnet nog opereert als providernaam, e.e.a. gewoon in stand gehouden wordt.
                Dat het meer beweegt naar Delta (op glasvezel is alles Delta) is evident, dus in de toekomst kan het zo maar zijn dat alle pagina's inclusief forum verdwijnen en er hopelijk een nieuw forum komt. Maar het gaat mij wat ver om hier onderling daarover te hebben. Delta linkt op zijn homepage al wel naar dit forum, dus in die zin is het ooit een kwestie van de naam en de URL aanpassen.

                Reageer


                • #9
                  Op termijn zie ik ook dat hele zeelandnet.nl-portal en het prikbord verdwijnen of overgedaan worden aan een derde. Al die extraatjes die ZN tussen 95 en nu bedacht had, zijn eerder en beter door anderen gedaan. Het lijkt inderdaad wel logisch dat er (ook op termijn) een delta-forum komt. Maar dan wel een dat qua support meer lijkt op dat van KPN en qua moderatie meer op tweakers.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                    Op termijn zie ik ook dat hele zeelandnet.nl-portal en het prikbord verdwijnen of overgedaan worden aan een derde. Al die extraatjes die ZN tussen 95 en nu bedacht had, zijn eerder en beter door anderen gedaan. Het lijkt inderdaad wel logisch dat er (ook op termijn) een delta-forum komt. Maar dan wel een dat qua support meer lijkt op dat van KPN en qua moderatie meer op tweakers.
                    Helemaal eens!

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Francois83 Bekijk bericht
                      oke ik kan begrijpen dat het zeelandnet blijft maar ik verwacht wel iegelijk dat de nieuws en weer en prikbord uitgebreider word dan alleen zeeland
                      gezien het netwerk veder gaat dan alleen zeeland en zeelandnet een onderdeel van Delta Fiber Nederland b.v. is
                      Maar het Prikbord is toch al toegankelijk voor iedereen, eventueel met een gast-account? Dat de kopers en verkopers voornamelijk (nog) hier wonen is een kwestie van de geschiedenis en ontwikkeling van de klanten zelf. Als zij liever hun spullen op bijvoorbeeld Markplaats zetten, kan Zeelandnet daar weinig aan doen. Ik snap dat het weer in en nieuws uit Zeeland minder interessant is voor andere provincies, maar die hebben toch vaak zelf een regionale zender met website waar dat te vinden is?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                        Hier de reactie van Jeroen :

                        https://www.zeelandnet.nl/forum/over...rum#post239774

                        Francois83
                        Je kunt overigens misschien het beste deze vraag per e-mail stellen aan : [email protected]

                        Dan krijg je waarschijnlijk een officiƫle reactie
                        Dat bericht van jeroen is van 2022 het is nu 2023
                        Werk je ook daar want dan snap ik hoe het zit hier driepinter ?

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht

                          Dat bericht van jeroen is van 2022 het is nu 2023
                          Werk je ook daar want dan snap ik hoe het zit hier driepinter ?
                          Inderdaad staat er vooralsnog, maar dat kan keren natuurlijk.
                          Laten we het netjes afwachten. Er is een forum, iedereen kan deze vinden.
                          Ik ben het eens dat het wat mij betreft een Deltaforum mag worden, dat was destijds ook mijn vraag.
                          Maar is het een halszaak voor nu? Nee, ik zie geen reden om elkaar in de haren te vliegen over de benaming van het forum.
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 17 May 2023, 11:08.

                          Reageer


                          • #14
                            Nu worden er van alle kanten de tradities onderuit gehaald geen negerzoenen geen zwarte pieten moederdag willen ze ook al afschaffen voor de jonkies die de geschiedenis niet kennen vroeger was het PZEM oftewel Provinciale Zeeuwse Energie Maatschappij tegenwoordig Delta met door de politiek afgesplitse DNWG maar nog altijd Zeeuws .
                            Laten wij dan ophouden met dat gezeur en het gewoon zeelandnet te houden .

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door turbo6208 Bekijk bericht
                              Nu worden er van alle kanten de tradities onderuit gehaald geen negerzoenen geen zwarte pieten moederdag willen ze ook al afschaffen voor de jonkies die de geschiedenis niet kennen vroeger was het PZEM oftewel Provinciale Zeeuwse Energie Maatschappij tegenwoordig Delta met door de politiek afgesplitse DNWG maar nog altijd Zeeuws .
                              Laten wij dan ophouden met dat gezeur en het gewoon zeelandnet te houden .
                              Daar gaan wij niet over toch? De naam Zeelandnet is bij glasvezel niet meer. Daar is al alles Delta. Dus die langzame transitie is al in gang gezet.
                              En om Zeelandnet als naam voor dit forum te behouden? Ik denk dat we het eerder gaan meemaken dat dit forum gesloten wordt en er een nieuw Deltaforum komt.

                              Ik zat ooit bij @home, dat werd Ziggo en toen werd de kabel overgenomen door Caiway en nu weer Delta Netwerk.
                              Je kan oude namen wel blijven gebruiken, maar dan zouden we ook nog in guldens betalen.
                              Laatst bewerkt door Bordewolf; 18 May 2023, 11:36.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X