Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vertraging bij opstarten videos

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vertraging bij opstarten videos

    Ik ben overgestapt van Caiway naar Delta. Ik heb hetzelfde modem over hetzelfde glasvezel netwerk. Bij Caiway was mijn snelheid 200 Mbs en nu bij Delta heb ik een 1 Gbs verbinding. Met een speedtest lijkt de snelheid redelijk in orde, ongeveer 900 Mbs.
    Het probleem is dat als ik een video start van bijvoorbeeld Youtube dat ik 9 van de 10 keer, 10-15 seconden moet wachten voordat de video start. Na het starten kan ik wel in de video 'rondspringen' en reageert dit wel direct.
    Met mijn vorige verbinding die vele malen langzamer was heb ik nooit een probleem gehad. Als ik een video selecteerde startte deze altijd direct op.

    Heeft iemand een suggestie wat dit zou kunnen veroorzaken?

  • #2
    Een beetje ongeduldig misschien ?
    Maar je hebt wel een punt.
    Met mijn simpele kabel verbinding start een Youtube filmpje wel meteen .
    Helaas is dat voor u geen oplossing.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door reneee Bekijk bericht
      Ik ben overgestapt van Caiway naar Delta. Ik heb hetzelfde modem over hetzelfde glasvezel netwerk. Bij Caiway was mijn snelheid 200 Mbs en nu bij Delta heb ik een 1 Gbs verbinding. Met een speedtest lijkt de snelheid redelijk in orde, ongeveer 900 Mbs.
      Het probleem is dat als ik een video start van bijvoorbeeld Youtube dat ik 9 van de 10 keer, 10-15 seconden moet wachten voordat de video start. Na het starten kan ik wel in de video 'rondspringen' en reageert dit wel direct.
      Met mijn vorige verbinding die vele malen langzamer was heb ik nooit een probleem gehad. Als ik een video selecteerde startte deze altijd direct op.

      Heeft iemand een suggestie wat dit zou kunnen veroorzaken?
      Goedemorgen Reneee. Zelf ben ik ook een fervent youtube kijker. Op dit moment zit ik nog op het koper (ADSL) van KPN 200mbs maar stap vanaf aanstaande maandag over naar Delta met het zelfde Abo dat jij hebt denk ik. Ga het zeker direct uitproberen om te zien hoe het hier is. Hou je op de hoogte. Word vervolgd

      Reageer


      • #4
        Heb Delta 1 Gbs verbinding kabel heb nergens geen problemen mee youtroep start direct zijn film.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door buizerd Bekijk bericht
          Heb Delta 1 Gbs verbinding kabel heb nergens geen problemen mee youtroep start direct zijn film.
          Waarom nou YouTroep? Als je het niet zint zoek je toch wat anders?

          Reageer


          • #6
            zo noem ik dat al jaren

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door buizerd Bekijk bericht
              zo noem ik dat al jaren
              Ah oke. Tsjah sommige woordspelingen sluipen er in he? Heb zelf ook van die uutstuuksels. Gisteren hier aangesloten Delta 1Gbs en tot heden toe top? Beter dan het vorige wat nog koper was.

              "Wie een kuil graaft voor een ander kriegt pien in zun rik".

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X