Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Forumreputatie geweigerd

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Forumreputatie geweigerd

    Kan iemand aangeven waarom dit niet mogelijk is bij dit forumlid?
    Ligt dat aan mij(n account) of is dit alleen van toepassing op de 'gebruiker' (liever 'forumlid') in kwestie?

    Staat nog een kleine typo in de zin (niet generaliserend bedoeld):

    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: oeps22.jpg Bekeken: 0 Grootte: 15,1 Kb ID: 209493
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 1 Dec 2021, 10:23.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

  • #2
    Dankjewel voor je feedback. De reputatie functie is uitgeschakeld. Ik heb wel de zin voor je aangepast.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
      De reputatie functie is uitgeschakeld. Ik heb wel de zin voor je aangepast.
      Maar dan nogmaals mijn vraag: geldt dat voor mij of mbt het betreffende forumlid?
      Waarom is die uitgeschakeld? Lijkt mij wel nuttig om te weten.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Deze functie is uitgeschakeld om het eigenlijk niet goed werkt. Daardoor hebben we deze functie uitgezet! Dus dit heeft niets met je profiel te maken.

        Reageer


        • #5
          Er is een functie waarbij je iemand een score kan geven. Deze score geeft dan de geloofwaardigheid aan van een forumlid. Deze functie is uitgeschakeld. Je kunt als het goed is gewoon op het duimpje drukken bij een post van iemand. Of krijg je daar de foutmelding te zien?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
            Of krijg je daar de foutmelding te zien?
            Ja klopt. Als ik dit forumlid een duim wil geven (positief zijn werkt altijd beter dan bannen) dan krijg ik bovenstaande melding te zien. Het betreft dus wel een score (want er is een getal in het spel).
            Geloofwaardigheid is in dit geval niet het juiste woord; volgens mij werkt 'liken' ook voor als je het ergens mee eens bent (ook al is dat voor anderen niet geloofwaardig). Persoonlijk vind ik dat als je forumleden laat schrijven, je anderen niet moet blokkeren om een like aan die persoon te geven. Een sock pupet is dan zo aangemaakt en dat maakt alles alleen maar minder transparant (voor zover daar al sprake van is met aliassen)
            Laatst bewerkt door Webkabouter; 1 Dec 2021, 15:45.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X