Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spotnet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ieder zijn keuze met wat ik doe is Grabit goed maar komt zeker omdat ik ook al 60+ ben.
    Over windows 11 home kan ik zeggen als ik die zou gebruiken dan kun je de windows defender uitzetten maar dan haalt die nog de crack uit je zip of rar bestand schiet niet op en als je pc opnieuw start zet home hem weer aan kijk ik heb een systeem dat er voor mij is en niet wat home doet dus hou ik het op windows 11 pro nl. Daar ben ik de baas over wat er aan en uit gaat.

    Reageer


    • #17
      Hallo perkar,

      Heb je het inmiddels al werkend gekregen met de tips van de andere forumleden?

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
        Heb je het inmiddels al werkend gekregen met de tips van de andere forumleden?
        Eh, ga jij dan anders uitleggen waarom zijn versie van Spotnet niet werkt (want Highwinds is indirect bij het topic betrokken)? Je geeft als beheerder volgens mij toch echt een verkeerd signaal af, al was het maar voor de rest van onze forumleden.
        Laatst bewerkt door Webkabouter; 1 Dec 2021, 14:10.
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
          Eh, ga jij dan anders uitleggen waarom zijn versie van Spotnet niet werkt (want Highwinds is indirect bij het topic betrokken)? Je geeft als beheerder volgens mij toch echt een verkeerd signaal af, al was het maar voor de rest van onze forumleden.
          Er zijn gelukkig meerdere wegen naar Rome, dit geldt ook voor problemen. Ik zag een aantal reacties met goede info. Dus mijn vraag was of het inmiddels al was gelukt uit nieuwsgierigheid!

          Reageer


          • #20
            Ferry ik vraag me af hoelang je al Admin ben en ook welk systeem je gebruikt?

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door buizerd Bekijk bericht
              Ferry ik vraag me af hoelang je al Admin ben en ook welk systeem je gebruikt?
              Ik vind het nogal wat om aan iemand die probeert te helpen zoiets te vragen. Waarom wil je dat weten?

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                Eh, ga jij dan anders uitleggen waarom zijn versie van Spotnet niet werkt (want Highwinds is indirect bij het topic betrokken)? Je geeft als beheerder volgens mij toch echt een verkeerd signaal af, al was het maar voor de rest van onze forumleden.
                Waarom iemand die helpt zo bejegenen? Ik begrijp het oprecht niet.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                  Eh, ga jij dan anders uitleggen waarom zijn versie van Spotnet niet werkt (want Highwinds is indirect bij het topic betrokken)? Je geeft als beheerder volgens mij toch echt een verkeerd signaal af, al was het maar voor de rest van onze forumleden.
                  Om toch even on-topic te zijn: Op glasvezel werkt highwinds niet meer, onzeker wat de status is, maar ik gok dat het niet meer in het abonnement zit. Verder levert ZN enkel een ingekochte toegang, de apps moet je zelf mee uitkomen.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door buizerd Bekijk bericht
                    Over windows 11 home kan ik zeggen als ik die zou gebruiken dan kun je de windows defender uitzetten maar dan haalt die nog de crack uit je zip of rar bestand schiet niet op en als je pc opnieuw start zet home hem weer aan kijk ik heb een systeem dat er voor mij is en niet wat home doet
                    Warrig verhaal.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X