Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen telefoon na vervanging modem

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Als het zo belangrijk is, sluit je een zakelijk abo af met SLA waar je werkgever hopelijk aan meebetaalt.
    Eens, maar ook particulieren hebben recht op normale support (zit immers in de abonnementsprijs).
    Natuurlijk moeten particulieren achteraan sluiten, maar mogen kennis van zaken bij hulp verwachten en een wachtrij van maximaal een week. Dus niet wegduiken, gedegen kennis en inlevingsvermogen. Wellicht is hierover iets terug te vinden in de Algemene Voorwaarden. Zoniet dat zou het goed zijn om dat aan te kaarten bij Zeelandnet/Deltafiber.

    Als men alleen wat harder zou gaan lopen als er voor SLA's worden betaald, zit er toch iets mis in de constructie. SLA's zijn voornamelijk voor commercieele activiteiten waarbij men zich tegen betaling kan indekken tegen bepaalde issues in connectiviteit (uptime, updates, servergebruik, email etc) en een snelle(re) oplossing (2 uur, een dag, twee dagen etc).
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 15 Jun 2021, 12:27.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X