Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Forum rubriek Delta Glasvezel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Forum rubriek Delta Glasvezel

    Misschien een idee om een aparte forum rubriek DELTA Glasvezel aan te maken, waar alle vragen over glasvezel
    komen te staan.
    Laatst bewerkt door driepinter; 6 Nov 2020, 20:16.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Misschien een idee om een aparte forum rubriek Delta Glasvezel aan te maken, waar alle vragen over glasvezel
    komen te staan.
    Ik zou dat dan aanleg glasvezel noemen?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Ik zou dat dan aanleg glasvezel noemen?
      Er zullen natuurlijk altijd vragen blijven over glasvezel ik zou bijna zeggen zeker na de aanleg wanneer de boel in
      bedrijf is gesteld.

      We hebben tenslotte ook een aparte categorie : DELTA Interactieve TV

      Ik geloof niet dat er een apart Delta Glasvezel forum zal komen net zo min als een (apart) Delta Energie forum.
      Laatst bewerkt door driepinter; 6 Nov 2020, 19:36.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

        Er zullen natuurlijk altijd vragen blijven over glasvezel ik zou bijna zeggen zeker na de aanleg wanneer de boel in
        bedrijf is gesteld.

        We hebben tenslotte ook een aparte categorie : DELTA Interactieve TV

        Ik geloof niet dat er een apart Delta Glasvezel forum zal komen net zo min als een (apart) Delta Energie forum.
        En waarom niet als men problemen heeft staan glasvezel en kabel niet appart i.v.m. hardware.
        Of zie ik dat verkeerd.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          Ik zou dat dan aanleg glasvezel noemen?
          De voorgestelde naam dekt imho de hele lading; als het over aanleg alleen zou gaan zetten we alle andere vragenstellers buiten spel.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door River69 Bekijk bericht
            Of zie ik dat verkeerd.
            In het geheel niet; scheiden van coax- en glasvezel in twee fora is volgens mij een heel goed idee.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Het spijt me maar deze Delta club is grof gezegd klote, was ik maar bij KPN gebleven. Dat is tenminste een professionele club.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Bert Pijnappel Bekijk bericht
                Het spijt me maar deze Delta club is grof gezegd klote
                Kun je aangeven wat er zo kl*te aan is?
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bert Pijnappel Bekijk bericht
                  Het spijt me maar deze Delta club is grof gezegd klote, was ik maar bij KPN gebleven. Dat is tenminste een professionele club.
                  Graag verneem ik welke problemen je ervaart.
                  Heb je voor mij via de e-mail je klant gegevens en een link naar dit bericht?
                  Je mag de e-mail richten aan [email protected]

                  Je kan ook via de chatfunctie op www.delta.nl contact opnemen met mijn collega's.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bert Pijnappel Bekijk bericht
                    Het spijt me maar deze Delta club is grof gezegd klote, was ik maar bij KPN gebleven. Dat is tenminste een professionele club.
                    Waarom klote? Beetje roepen zonder onderbouwen kan iedereen wel.
                    Ik ben al 3 maanden tevreden klant. Glasvezel Aalsmeer. Ben benieuwd.

                    Reageer


                    • #11
                      Ok Het is wel een heel verhaal maar ik zal bij het begin beginnen. Ik woon in de achterhoek en daar is glasvezel aangelegd door een aantal internet bedrijven waaronder ook Delta. De bestaande bedrijven als KPN en Ziggo deden, om de een of andere reden, niet mee. Dus het werd Delta. De monteur die bij ons Delta installeerde heeft prima en snel werk geleverd. We hebben een PC die met een UTP kabel op het glasvezelmodem is aangesloten. Het werkt prima. Dit alles is eind September aangesloten. Gedurende de maand oktober is een aantal keren de glasvezel uitgevallen en de radio deed het niet, maar dat zal wel beginners problemen zijn geweest. Vrijdag jl is gedurende driekwart dag de radio uitgevallen geweest. Maar nu mijn problemen. Voor mijn "Mijn Delta" heb ik al vroeg een account aan gemaakt en dat werkt prima. Voor mijn email-accounts gebruik ik Thunderbird, om daarop Delta.nl te installeren vraagt Delta een wachtwoord. Ik probeer het ww van "Mijn Delta" ,; werkt niet. Omdat ik verder geen andere ww heb ga ik chatten daar vertellen ze me dat ik via "Mijn Dalta" een nieuw ww kan aanmaken. Dus dat doe ik prima, alleen dat ww wordt niet geaccepteerd. Nu denk ik dan maar geen Delta e-mail adres en ik laat via "Mijn Delta" eventuele berichten omleiden naar mijn eigen email account. Omdat ik maar een PC heb wil ik graag het Antivirus op de pc installeren. "Delta veilig internetten" haalt mijn KPN antivirusprogramma van mijn PC en zet daar Het "Delta Veilig Internetten" op. Prima, ik start dat programma op en krijg F-secure te zien. Ik maak een account aan met emailadres en wachtwoord. Vervolgens start ik op. Dan krijg ik te zien dat en mogelijk een mail gestuurd is met een uitnodiging voor een clubje voor veilig internetten. Dus geen mail te zien. Dan maar zoeken op Zeelandnet.nl en ja hoor ik vind Forum. Ook hier maak ik een account aan met een ww een mail adres. Op deze site zie ik dat er ook anderen zijn die problemen hebben, dat stelt mij enigszins gerust, dat ik niet alleen problemen heb, toch. Bovenin de Forumsite staat "Log in" dus ik activeer de login en wat schetst mijn verbazing de username geeft de helft van mijn naam weer en het door mij gemaakte Forumaccount werkt niet. Nu heb ik het echt gehad want F-secure valt dus echt niet te activeren (misschien maar goed ook). Via een goede tennismaat ga ik een goed antivirus programma aanschaffen. Het kost iets meer maar dan heb je ook wat. Vrienden dit is mijn verhaal. Volgens mij ben ik al heel bekend bij de chatafdeling want met de telefoon, die ik ook heb geprobeerd kreeg ik de bezettoon, Volgens willen ze mij niet, wat ik heel goed kan begrijpen, toch. In ieder geval een fijne dag gewenst. Goed gaon Bertp

                      Reageer


                      • #12
                        Bedankt voor de uitgebreide uiteenzetting van het probleem. Heb je voor mij via de e-mail je klant gegevens en een link naar dit bericht?
                        Je mag de e-mail richten aan [email protected] Dan laat ik dit verder voor je nazien.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X