Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Forum rubrieken.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Forum rubrieken.

    Omdat dat er regelmatig enige onduidelijkheid over de verschillende mogelijkheden van de diverse afzonderlijke
    Delta onderdelen bestaat.

    En er mensen hierop het forum zitten zowel afkomstig van Caiway en Delta Glasvezel.

    Is het misschien een idee om twee nieuwe rubrieken aan het forum toe te voegen namelijk :

    Caiway
    Delta Glasvezel

    Hierin kunnen dan dus de gebruikers van dit (Delta) onderdeel hun specifieke vragen stellen omtrent de diverse zenders op DIT of wat voor onderwerp dan ook.

    Dan voorkom je misschien dat men denkt dat alles wat voor ZeelandNet abonnee geldig is, ook automatisch voor een andere gebruiker is.
    Laatst bewerkt door driepinter; 23 Apr 2020, 14:03.

  • #2
    Goed punt driepinter!

    Ik zie ook regelmatig verwarring ontstaan, wat overigens wel begrijpelijk is, want ik snap ook wel dat vanaf de klant z'n kant het allemaal een en hetzelfde lijkt te zijn. Persoonlijk verwacht ik wel dat het uiteindelijk ook wel die kant op zal gaan in de toekomt. Of dat ook zo is weet ik natuurlijk nog niet

    Je feedback geef ik in ieder geval door. Thnx!
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Kunnen we ook meteen afspreken dat de voertaal Nederlands is?

      Reageer


      • #4
        De voertaal is toch ook Nederlands?

        Het kan natuurlijk wel voorkomen dat je de taal niet machtig bent, maar toch een vraag hebt, dat je hem in het Engels stelt. Dan kunnen we altijd nog een linkje geven van Google Translate
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Voor een handtekening is dat toch niet zo'n probleem? Die kan je ook gewoon negeren.

            En de "Tags".... tja, veel ict termen zijn nu eenmaal Engels. (zoals bv "Tags" "GoogleTranslate"). Maar volgens mij is het toch niet een dusdanig groot probleem dat je steeds woorden moet gaan vertalen. En van veel speciale woorden ken je snel genoeg de betekenis. Lang niet altijd is er trouwens een goede Nederlandse vertaling beschikbaar.

            Je bent trouwens met je opmerking over de taal behoorlijk off topic bezig
            Laatst bewerkt door JanPietJoris; 23 Apr 2020, 19:28.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X