Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Gebruikersinstellingen - Zwarte lijst

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Gebruikersinstellingen - Zwarte lijst

    bij de Gebruikersinstellingen - Account staat een zwarte lijst.
    hierop kun je de forumnaam van gebruikers invullen.
    daarna zie je van de ingevulde gebruikers geen forumberichten meer.

    maar hoe krijg je iemand van die lijst af ??
    Als u gebruikers uit de negeerlijst wilt verwijderen, klikt u op de knop ' x '.
    maar waar is die knop 'x' ??

  • #2

    Reageer


    • #3
      Die zou ik er in ieder geval wel in laten staan
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        [QUOTE=fred44nl;n182652]bij de Gebruikersinstellingen - Account staat een zwarte lijst./QUOTE]
        Welke gebruikersinstellingen - Account bedoel je precies, Fred ? Ik kan dit ff nie vinden...

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
          Welke gebruikersinstellingen - Account bedoel je precies, Fred ? Ik kan dit ff nie vinden...
          als je in het forum bent, dan heb je links, bijna bovenaan "Melding" - "Berichten" - hillebrecht (met een icoontje).
          als je dat icoontje aanwijst of daarop op klikt, dan krijg je een menutje met o.a. "Gebruikersinstellingen" kies je die, dan krijg je "Profiel" - "Account" - "Privacy" - "Meldingen".
          nu kies je "Account" en scroll je helemaal naar onderen.


          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

            als je in het forum bent, dan heb je links, bijna bovenaan "Melding" - "Berichten" - hillebregt (met een icoontje)
            Bedankt Fred maar ik word ook niet veel wijzer van die zwarte lijst ed.
            Maar is alles goed met je omdat je links met rechts verwart ? 't Was even zoeken op links of heb ik toch een andere layout ?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
              Maar is alles goed met je omdat je links met rechts verwart ?
              het gaat best goed met ons
              links en rechts verwarren is een familie-kwaal.
              m'n oudste broer deed het, m'n zuster doet het nog steeds en ja, ik ook

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                als je in het forum bent, dan heb je links, bijna bovenaan "Melding" - "Berichten" - hillebrecht (met een icoontje).
                als je dat icoontje aanwijst of daarop op klikt, dan krijg je een menutje met o.a. "Gebruikersinstellingen" kies je die, dan krijg je "Profiel" - "Account" - "Privacy" - "Meldingen".
                nu kies je "Account" en scroll je helemaal naar onderen.

                Ik zie dat de 'x' niet wordt weergegeven in het menu en ga dit melden.
                Als je voor nu een gebruiker wilt verwijderen kan je direct rechts naast de betreffende naam klikken. Hierop word deze gebruiker verwijdert van de lijst.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X