Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E code 30

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • E code 30

    geregeld krijgen wij melding van Ecode 30. Geraak niet op de site van delta om oplossing te vinden, nog iemand dit probleem ,
  • 3 Reacties

  • #2
    Op welk apparaat krijg je deze melding? Is de smartcard toevallig een tijdje niet gebruikt? In dat geval kan je de smartcard een refresh geven via je mijnDELTA account. Je kan dit terugvinden via zelf regelen - smartcards beheren.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
      Op welk apparaat krijg je deze melding? Is de smartcard toevallig een tijdje niet gebruikt? In dat geval kan je de smartcard een refresh geven via je mijnDELTA account. Je kan dit terugvinden via zelf regelen - smartcards beheren.
      Nou nou, is de administrator nu al te beroerd om een link te posten?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht
        Nou nou, is de administrator nu al te beroerd om een link te posten?
        Je had die link ook zelf kunnen plaatsen om hem te helpen?

        @ Fremilo: https://www.grevelingenpolder.nl/use...0smartcard.pdf
        Laatst bewerkt door Webkabouter; 4 weken geleden.
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X