Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ziet iedereen dit?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ziet iedereen dit?

    Bijgevoegde bestanden

  • #2
    de nieuwste manier van self-service

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
      de nieuwste manier van self-service
      Alleen...je post is al zichtbaar, het is mij niet helemaal...ehh helemaal niet duidelijk wat er dan nog goed valt te keuren. Overigens wie ben ik om af te keuren wat jouw bevindingen zijn en al helemaal niet als dat een keer een positieve ervaring met DIT is.

      Reageer


      • #4
        kennelijk is men de touwtjes aan het aanhalen, wat overigens geen kwaad kan.

        Reageer


        • #5
          Deze post kwam overigens meteen door de censuur, vertrouwen ze mij meer dan jou dan?

          Reageer


          • #6
            hoi jos, ik zie dit hoor ..

            Reageer


            • #7
              Ik zie hetzelfde Jos

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
                Ik zie hetzelfde Jos
                Ik zie het volgende probleem al aankomen...als er eerst een moderator aan te pas moet komen, alvorens er op een post gereageerd kan worden, kan het hier wel eens heeeeel erg rustig gaan worden......

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                  Ik zie het volgende probleem al aankomen...als er eerst een moderator aan te pas moet komen, alvorens er op een post gereageerd kan worden, kan het hier wel eens heeeeel erg rustig gaan worden......
                  Kwaliteit boven kwantiteit...? Ik heb geen idee wat de plannen zijn. Misschien is er een bitje omgevallen.

                  Reageer


                  • #10
                    Machtig Jos ik zie en lees het
                    Proficiat

                    Reageer


                    • #11
                      Sorry hoor, maar ik heb werkelijk geen idee waar dit over gaat. Heeft dit alleen met het (DIT)-testforum te maken of iets anders ? Wat ik wel lees (of verkeerd lees) dat het over censuur gaat over berichten, posten en dergelijke ?
                      En de door fred44nl geopend nieuw topic (aangehaald door Jos) kan ik niet plaatsen of terugvinden (testforum?)
                      Laatst bewerkt door _onbekend_; 21 Dec 2018, 10:21.

                      Reageer


                      • #12
                        ik zie helemaal dat (test forum) gebeuren niet, is dat iets voor genodigden ?

                        Reageer


                        • #13
                          Er ging iets fout met de rechten van iedereen. Gelukkig zou het nu verholpen moeten wezen.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                            Voor een door Fred44nl geopend nieuw topic wordt mij gevraagd om de post goed te keuren....Zie ik dat alleen en ben ik ineens gepromoveerd naar moderator of ziet iedereen dat? In het eerste geval zou ik, alvorens beroemd
                            Altijd leuk...

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X