Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Forum-account verwijderen.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Forum-account verwijderen.


  • #2
    voor zo ver ik weet kan een account in een forum niet worden verwijderd, om dat daar ook alle reacties aan gekoppeld zijn.
    maar moet ik hier nu uit begrijpen, dat je het helemaal zat bent ??

    Reageer


    • #3
      Ik kan de reactie van Jos heel goed begrijpen om eruit te stappen, uit dit Forum welteverstaan. Sinds het verschijnen van "Delta Inactieve TV" met al zijn problemen heeft Jos er alles aan gedaan met een luisterend oor mee te denken, mee te praten, oplossingen proberen aan te dragen maar als je cq Jos steeds maar weer leest (lees: constateert) dat niemand ook maar echt luistert, dat er ontzettend veel langs elkaar gepraat wordt waardoor je dan steeds weer tot de onthutsende conclusie komt dat je helemaal geen ene steek verder bent gekomen. Lijkt me heel erg frustrerend.

      Al met al begrijp ik Jos heel goed en ik hoop toch wel dat hij aan zal blijven als expert, weliswaar niet meer voor de DIT want dit levert, begrijpelijkerwijs heel veel ergernis en grijze haren op, en voor Jos en de gebruikers.

      Een niet-DIT-gebruiker

      Reageer


      • #4
        Jos, doe het niet kerel!
        Je bent een topper op dit forum, het zou echt heel jammer zijn als je niet meer zou posten! Blijf!

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Een mod is gewoon een webcare/klantenservice medewerker, die zijn gebonden aan wat Delta van ze vraagt. We kunnen helemaal niets van ze eisen. Zij moeten wel net zo goed in hun waarde gelaten worden door ons als wij door hun.

            Reageer


            • #7
              Bij Jos gaat het hier nu om DIT, maar het is het geval met zeer vele zaken bij DELTA/ZeelandNet.
              Steeds wordt aangeven, dat het opgepakt wordt, maar er gebeurt vervolgens niks mee.
              We zijn KLANTEN en dat schijnt DELTA/ZeelandNet te vergeten.

              Hoe kan een Provider nu een product lanceren waar zoveel aan mankeert?

              Het meest schrijnend vind ik wel, dat het woord SORRY richting klanten niet eens of sporadisch genoemd wordt.
              Na een periode uitgebreid getest te hebben, nog steeds zo'n kwaliteit.

              Je zou als klant gaan twijfelen aan het vakmanschap van deze Provider.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Koeba
                Een mod is gewoon een webcare/klantenservice medewerker, die zijn gebonden aan wat Delta van ze vraagt. We kunnen helemaal niets van ze eisen. Zij moeten wel net zo goed in hun waarde gelaten worden door ons als wij door hun.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                  Oorspronkelijk gepost door Koeba
                  Een mod is gewoon een webcare/klantenservice medewerker, die zijn gebonden aan wat Delta van ze vraagt. We kunnen helemaal niets van ze eisen. Zij moeten wel net zo goed in hun waarde gelaten worden door ons als wij door hun.
                  "Ja, maar" is "Nee"
                  Nee, maar we hebben niets te eisen. Vragen is natuurlijk normaal, maar boos zijn omdat je geen reactie krijgt? Ze reageren wel, maar je krijgt niet altijd een antwoord wat je graag had gewild. Ik vind het nog al wat om ze dat ook nog te verwijten.

                  Reageer


                  • #10
                    uiteraard mag je van alles vragen. vragen staat immers vrij
                    maar volgens goed fatsoen zou je daar zo af en toe toch een antwoord op mogen verwachten.

                    en dat je niet altijd het antwoord krijgt, dat je graag zou willen, dat is ook altijd al zo geweest.

                    Reageer


                    • #11
                      Jammer Jos. Bedankt voor je positieve bijdrage op dit forum. Je hulp en antwoorden zullen gemist worden.

                      Reageer


                      • #12
                        Dat geldt zeker voor de afhandeling van de "moeilijke gevallen" dan bleef hij toch altijd correct, terwijl een ander soort taalgebruik mischien wel meer passend zou zijn in dit soort situaties.

                        Reageer


                        • #13

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X