Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Forumitems en inhoud "zuiver" houden

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Forumitems en inhoud "zuiver" houden

    Op maar meteen de daad bij het woord te voegen ( conform Forumregels):
    Oorspronkelijk gepost door Ptrol
    Laat een Moderator eens doen, wat eigenlijk ook bij de taak vaneen Moderator hoort, zoals:

    + Sluit gewoon een topic als deze beantwoord is na een bepaalde periode.
    + Verwijder allerlei reacties die niet terzake doen
    + Open voor problemen van anderen die erop lijken een eigen vraag of verplaats deze naar een eigen item.

    Dan blijft een vraag duidelijk. Het antwoord hopelijk ook.

    Ik heb dit al diverse malen gevraagd.
    Dan wordt gereageerd van Moderatorzijde dat het goed idee is en meegenomen wordt, maar alles gaat gewoon door.
    Dit voorkomt ook dat een vraagsteller overspoelt wordt met mailtjes over zaken die niets te maken hebben met de vraag.
    Waarom zien we niet vaker Moderators langskomen?
    Wordt het Forum eigenlijk wel gelezen of kijkt elke Moderator alleen naar een onderdeel en laat de rest links liggen?

    Opgetreden wordt er nu eigenlijk alleen bij onbehoorlijk taalgebruik of ruzies.
    Aan de inhoud wordt veel minder aandacht geschonken.

    We hebben afgelopen jaren vele Moderators langs zien komen.
    Maar slechts enkele zien we nog voorbij komen.

    Als je verwijst naar bellen, wort je op je vingers getikt.
    Delta, schenk dan ook aandacht aan het Forum!

  • #2
    @Ptrol
    ondertussen zijn de reacties van TimH en Rinus verwijderd.

    Reageer


    • #3
      Ptrol, ik denk dat je hier een gevoelig punt raakt. Immers, waarom worden er anders reacties - zonder verdere toelichting - gecensureerd?

      Persoonlijk merk ik van een aantal moderators dat ze enorm enthousiast zijn. Zonder mensen die ik niet noem tekort te willen doen: Joeri, Anette en Jeroen zijn echt goed actief en helpen ons en andere klanten verder.
      En wijzelf helpen met het beantwoorden van andere vragen en het oplossen van problemen.

      Daarnaast zijn er producten waarvan de informatie en/of de hulp achterblijft bij de vraag. Met name de nieuwe interactieve tv-dienst. Ik heb geen idee hoe er binnen DELTA wordt gedacht over de ondersteuning vanuit de eigen organisatie op het forum.

      Zou het helpen als de vrijwilligers een week lang geen vragen beantwoorden? Komt er dan meer aandacht voor binnen DELTA?

      Reageer


      • #4
        Beste GoeRoe en Ptrol,

        Het Service forum is een plek waar klanten informatie met elkaar kunnen delen. Een plek om mensen samen te brengen, waar ze elkaar helpen om problemen op te lossen die buiten de ondersteuning van DELTA/ZeelandNet vallen. Dit is waar het forum voor is bedoeld.

        Moderators zijn aanwezig om op een gepaste wijze te reageren op een topic, om de sfeer goed te houden en de forumleden zo nu en dan naar de goede weg te begeleiden. Wij zijn natuurlijk graag aanwezig om iedereen zo goed mogelijk te helpen, want wij doen dit met veel plezier.

        Ps. De taken van een moderator die Ptrol benoemd, worden ook gewoon gedaan.
        Wel kunnen wij hier strenger in worden natuurlijk.

        Reageer


        • #5
          Buiten de ondersteuning van Delta? Dan is dit wel een heel ander Forum geworden, hoor. Het is als onderdeel van de Klantenservice opgezet. Om de Klantenservice te verlichten.

          In dat kader vind ik de aanwezigheid van Moderators mager.
          Er zijn dagdelen dat er geen Moderator langskomt en reageert.

          Delta verwijst de klanten zelf naar het Forum om vragen te stellen en dan verwachten zij in eerste instantie antwoord of een oplossing van Delta/ZeelandNet.
          Mooi dat het door medeklanten/Forummers gegeven kan worden, maar het Forunm zoals je het formuleert is dan echt wel een "nieuwe" versie.

          Er wordt steeds gepost in oude items.
          Topics worden vergaarbakken van klanten die soortgelijke problemen hebben. Is nooit de bedoeling geweest. Is ook alleen maar vervelend voor degene die een topic geopend heeft.
          In dat opzicht kan er wel wat verbeteren.

          Lees de huisregels er nog maar eens op na: https://forum.zeelandnet.nl/de-huisk...6/huisregels-6

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Anette
            Beste GoeRoe en Ptrol,

            Het Service forum is een plek waar klanten informatie met elkaar kunnen delen. Een plek om mensen samen te brengen, waar ze elkaar helpen om problemen op te lossen die buiten de ondersteuning van DELTA/ZeelandNet vallen. Dit is waar het forum voor is bedoeld.
            Het is wel verwarrend dat er bij contact op de website voor vragen wordt verwezen naar dit forum. Het lijkt alsof de klantenservice hier aanwezig is dus is het logisch dat mensen meer verwachten van dit forum. Gelukkig kunnen de moderators wel iets, maar niet alles. Misschien moet dat duidelijker geformuleerd worden.

            Stel uw vraag online
            Onze webcare medewerkers zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur. En op zaterdag en zondag van 09.00 tot 21.00 uur.

            ZeelandNet Serviceforum - voor vragen over internet, tv, telefonie en energie kijkt u op het Serviceforum van ZeelandNet

            Reageer


            • #7
              Sinds dat ik forum doe (en dat is langer naarbij nog niet zo lang als sommige van jullie), is dit standpunt mij meegegeven bij het beheren van het Serviceforum.
              Natuurlijk pakken we de algemene vragen, storingen e.d. op. Dat is naar mijn mening vanzelfsprekend.

              De opmerking met betrekking tot de oude topics heb ik al doorgespeeld.

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                  .......Immers, waarom worden er anders reacties - zonder verdere toelichting - gecensureerd?
                  Als je doelt op de twee verwijderde berichten van TimH en mij, hoeft daar geen uitleg van/voor te komen. Ik reageerde op een bericht van TimH. Terecht dat beide berichten zijn weggehaald.

                  Groet
                  Rinus
                  [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                  Reageer


                  • #10
                    De berichten die naar DELTA gericht worden of die echt inhoudelijk zijn, pakken wij ook graag op,
                    ook is het zo dat wij forumleden zoals jullie erg waarderen, omdat jullie al jullie kennis delen met andere klanten! Dat is zeker wel iets wat ook gezegd mag worden!

                    Ik ga het punt meenemen en kijken hoe wij dit kunnen verbeteren.

                    Reageer


                    • #11
                      Misschien een sticky over het Forum (nieuwe stijl) op een markante plaats op het Forum of popop bij bij plaatsing nieuw topic.

                      Of in een nieuwsbrief nog eens onder de aandacht brengen.

                      Reageer


                      • #12
                        Wat mij betreft is de discussie hiermee afgerond Ptrol aan jou de eer om het Beste antwoord te kiezen.

                        Reageer


                        • #13
                          Zou het niet gewoon zo zijn dat dit forum een best-effort dienst is?
                          En dat je er dus geen rechten aan kunt ontlenen?
                          Hoe prettig ook dat gebruikers elkaar helpen, het is geen vervanging van support door de provider zou ik denken.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X