Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

gebruikersnaam oude en nieuwe

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • gebruikersnaam oude en nieuwe

    Ik kan eindelijk op dit forum komen door na veel geklooi, mijn oude gebruikersnaam"oktagon" in te vullen met het vernieuwde wachtwoord,dat ik enkele dagen geleden,na tel.contact en mail ,regelde. (halleluja).
    April 2017 wijzigde ik mijn URL met alleen hodi voor de @ en zeelandnet bleef gelijk;voor die tijd was dat dus oktagon voor de @;
    iedere relatie,incl.Delta,Zeelandnet,etc. werd op de hoogte gesteld.
    Als ik dus op jullie forum mijn voor Delta en Zeelandnet bekend nieuw gebruikersnaam invulde,ging het fout.

    Mede-veroorzaker op mijn computer ,door het aanwezig zijn van GoogleChrome en later op advies van derden van Firefox,is nu nog
    het onbereikbaar maken van mijn externe contacten via sneltoetsen ),getaxeerd 20 externe lijnen onbereikbaar,dus ook Zeelandnet,dat ik gisteren na telef.advies van Zeelandnet via Internet Explorer en vandaag via de aangegeven `Maak een startpagina van Zeelandnet`
    kon bereiken!!
    Als ik mijn nieuwe gebruikersnaam niet mag gebruiken en de oude wel,hoor ik graag van jullie!:?

  • #2
    als ik het goed begrijp, dan heb je jouw email-adres gewijzigd van oktagon naar hodi @ ............
    en nu ga je er meteen vanuit, dat deze wijziging ook betrekking heeft op het inloggen op dit forum.
    maar dat zijn 2 verschillende, los van elkaar staande dingen.

    Reageer


    • #3
      Zeeland en Delta reageren op de gebr.naam hodi en het forum op mijn oude gebruikersnaam oktagon;eenzelfde probleem had ik met het Wetenschaps-Mysterieforum,dat bij de wijziging van mijn emailadres niet reageerde
      op hodi,doch alleen op oktagon; administratief werd dat toen geregeld en werd er ergens iets geautomatiseerd omdat het voor hun administratie blijkbaar te lastig was om de gebruikersnaam aan te passen.
      Een heel verhaal,maar ik ben momenteel buiten contact met mijn externe relaties en poog op allerlei manieren dat te herstellen.
      Es viva la ICT :@

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door oktagon
        Zeeland en Delta reageren op de gebr.naam hodi en het forum op mijn oude gebruikersnaam oktagon;eenzelfde probleem had ik met het Wetenschaps-Mysterieforum,dat bij de wijziging van mijn emailadres niet reageerde op hodi,doch alleen op oktagon;
        kennelijk begrijp je nog steeds niet, dat Zeelandnet, Delta en dit forum allemaal een eigen gebruikersnaam met wachtwoord hebben.
        dus als je iets verandert aan jouw instellingen bij Zeelandnet, dan heeft dat geen enkele invloed op andere accounts, zoals Delta of dit forum.
        dus als je overal dezelfde inloggegevens wil hebben, dan zul je die gegevens zelf overal moeten wijzigen.

        Reageer


        • #5
          Het is ook niet handig om in allerlei verschillende topics over hetzelfde probleem te beginnen. Dat maakt dit warrige verhaal en de discussie daarover alleen nog maar onduidelijker!

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl
            Oorspronkelijk gepost door oktagon
            Zeeland en Delta reageren op de gebr.naam hodi en het forum op mijn oude gebruikersnaam oktagon;eenzelfde probleem had ik met het Wetenschaps-Mysterieforum,dat bij de wijziging van mijn emailadres niet reageerde op hodi,doch alleen op oktagon;
            kennelijk begrijp je nog steeds niet, dat Zeelandnet, Delta en dit forum allemaal een eigen gebruikersnaam met wachtwoord hebben.
            dus als je iets verandert aan jouw instellingen bij Zeelandnet, dan heeft dat geen enkele invloed op andere accounts, zoals Delta of dit forum.
            dus als je overal dezelfde inloggegevens wil hebben, dan zul je die gegevens zelf overal moeten wijzigen.
            ================================================== ===================================
            Ik gaf april 2017 mijn nieuwe emailadres met nieuwe gebruikersnaam op aan Delta,zeelandnet en alle overige relaties.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl
              kennelijk begrijp je nog steeds niet, dat Zeelandnet, Delta en dit forum allemaal een eigen gebruikersnaam met wachtwoord hebben.
              dus als je iets verandert aan jouw instellingen bij Zeelandnet, dan heeft dat geen enkele invloed op andere accounts, zoals Delta of dit forum.
              Oorspronkelijk gepost door oktagon
              Ik gaf april 2017 mijn nieuwe emailadres met nieuwe gebruikersnaam op aan Delta,zeelandnet en alle overige relaties.
              Oktagon, lees nog eens wat fred44nl schrijft. Door dat door te geven verandert er helemaal niks op het forum of waar dan ook. Je kunt het net zo goed op een briefje in de supermarkt schrijven. Pas als je zelf inlogt op zo'n forum en je e-mailadres aanpast, dan verandert er iets. En je gebruikersnaam is vaak niet aan te passen.
              En wat er verandert, verandert alleen op de plek waar je het zelf hebt aangepast. Dus pas je het aan op het forum? Dan verandert er niks in de webmail. En niet in Mijn Delta. En niet op - verzin het maar.

              Reageer


              • #8
                nb. Het probleem was,dat mijn oude gebruikersnaam in jullie systeem bleef gehandhaafd en ik meende,dat er een nieuwe was ingevoerd door mij;bij toeval gisteren:S of eergisteren het oude weer gebruikt met reeds bekende ww voor forum en ik kon meedoen op het forum! hoera!!

                Reageer


                • #9
                  Dat is goed nieuws!
                  Als je nog even op Beste antwoord klikt, wordt je vraag als 'beantwoord' gemarkeerd
                  Alvast bedankt!

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X