Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Spamfilter
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Is dit een extra mailadres?
Zo ja? Al eens overwogen een nieuw extra mailadres aan te maken en dit waarop spam binnenkomt te verwijderen?
Ga dan uiterst selectief met dat nieuwe mailadres om, zodat je in het vervolg minder spam krijgt.
Het SpamFilter van ZeelandNet geeft heel veel klanten problemen met afstellen en is best lastig.
Overweeg een ander Free in te stellen.
Of open eens een maildres als gmail.
Die heeft een eigen spamfilter aan boord.
Of laat alles doorsturen naar een gmail.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door PtrolIs dit een extra mailadres?
Zo ja? Al eens overwogen een nieuw extra mailadres aan te maken en dit waarop spam binnenkomt te verwijderen?
Ga dan uiterst selectief met dat nieuwe mailadres om, zodat je in het vervolg minder spam krijgt.
Het SpamFilter van ZeelandNet geeft heel veel klanten problemen met afstellen en is best lastig.
Overweeg een ander Free in te stellen.
Of open eens een maildres als gmail.
Die heeft een eigen spamfilter aan boord.
Of laat alles doorsturen naar een gmail.
Al mijn spam komt juist binnen op mijn primair-adres, dus niet te verwijderen. Extra adressen en gmail (allemaal gedaan) helpen dus niet, logischerwijs. Dus ik sta eigenlijk voor blok. En volgens mij heb ik nog steeds last van die hack een paar jaar geleden waardoor veel Zeelandnet-adressen op straat kwamen te liggen. Bovendien gebruik ik mijn primair-adres helemaal niet meer behoudens dan de contacten met Zeelandnet / Delta. Iedereen heeft nu mijn andere "schone" e-mailadres.
En wat bedoel je met "Free" ?
Reageer
-
Mert free bedoel ik een ander Free spamfilter als SpamFighter free o.i.d.
Zie eens: Zo werkt Sp[amfighter: https://www.spamfighter.com/SPAMfigh...al_Default.asp
Of laat doorsturen naar een nieuw aangemaakt GMAIL.
Vink desgewenst kopie op server achterlaten aan.
Dat filter wordt als efficienter ervaren, maar je weet, dat spamverstuurders steeds inventiever worden en het steeds een stap achterlopen is.
Het bewuste gebruik van een mailadres is in dat opzicht veel belangrijker.
Reageer
-
Dat is dan echt niet voor zijn tijd.
Heel veel klanten worstelen hier al jaren helaas mee.
Maar zo'n aankondiging zou eigenlijk van Delta/ZeelandNet moeten komen!
Weer een voorbeeldje van de communicatie zoals deze zich de laatste tijd voltrekt.
Waarom worden dergelijke zaken niet openlijk gecommuniceerd?
Waarom zien we niet vaker Moderators op het Forum die antwoorden geven?
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer