Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV beeld slecht

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • TV beeld slecht

    Ik heb vaak (niet altijd) erg slecht digitaal beeld op mijn tv. Vooral met voetbal is het storend, Het is dan zeer wazig en net of er een schaduw achter de speler aankomt. Wie kan mij helpen dit op te lossen?

  • #2
    Er zijn updates uitgevoerd de afgelopen dagen.
    Is het nu niet verbeterd?

    Reageer


    • #3
      nee, helaas niet...

      Reageer


      • #4
        Volgens mij zijn er aan het digitale tv signaal geen updates uitgevoerd hoor.

        De problemen die je omschrijft lijken mij een probleem te zijn met het tv toestel zelf. Kijk je digitaal met een losse ontvanger? Dan zou misschien daar de oorzaak in kunnen zitten (eventueel de kabel tussen het kastje in de tv).
        Geef eens wat meer informatie over hoe je digitaal kijkt.

        Reageer


        • #5
          Ik kijk met een ci + module met smartcard. Tv is nog maar een jaar oud...

          Reageer


          • #6
            Ik heb dat probleem wel al eerder eens gezien bij LG tv's (vooral bij voetbal dus), wat daar volgens mij wel een bekend probleem bij is. Volgens mij dus geen probleem van het kabel signaal maar puur van de tv.
            Wat je zou kunnen doen is alle beeld verbeteraars die de tv bied UIT zetten.

            Reageer


            • #7
              Je hebt gelijk, Marco77, Ik bedoelde natuurlijk Live Tv.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Marco77
                Ik heb dat probleem wel al eerder eens gezien bij LG tv's (vooral bij voetbal dus), wat daar volgens mij wel een bekend probleem bij is. Volgens mij dus geen probleem van het kabel signaal maar puur van de tv.
                Wat je zou kunnen doen is alle beeld verbeteraars die de tv bied UIT zetten.
                Heeft de tip van Marco77 geholpen?

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X