Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

digitale radio

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• digitale radio

Zijn de radiozenders op de tv al beschikbaar?
    Bij mij werken ze nog niet terwijl ik de tv lijst
    geupdate heb.vriendelijke groet Bertus

Hallo digibeet, de radiozenders horen gewoon te werken via Digitale televisie, vanaf zender 901 (Omroep Zeeland).
    Je kan altijd even proberen de televisie (of decoder, als je via een decoder kijkt) terugbrengen naar fabrieksinstallatie en de zenders opnieuw laten zoeken.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door TimH
      Hallo digibeet, de radiozenders horen gewoon te werken via Digitale televisie, vanaf zender 901 (Omroep Zeeland).
      Je kan altijd even proberen de televisie (of decoder, als je via een decoder kijkt) terugbrengen naar fabrieksinstallatie en de zenders opnieuw laten zoeken.

Reageer

Bedankt voor het snelle antwoord,ik kijk via een kaartjeen ga doen wat u gezegd heeft,nogmaals dank

Reageer

Bij veel tv's moeten er 4 cijfers worden ingevoerd voor radiozenders. Bij (mijn) Samsung is Omroep Zeeland 1901.

Reageer

Bij mijn Humax decoder zit een knopje op de afstandsbediening radio/tv.......

Reageer

En op mijn afstandsbediening( digitale tv kan ik gewoon via programma's vooruit of achteruit een zender kiezen.
              Als ik op 1 begin krijg ik vooruit de tv-zenders en achteruit de radiozenders.
              Ik hoef verder geen keuze te maken voor radio of tv.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
              X