Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bijlage toevoegen aan topic werkt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bijlage toevoegen aan topic werkt niet

    Waarom werkt het toevoegen van een bijlage aan een topic maar half ?? 't Frappante is dat dit niet lukt via IE11 op mijn pc (Windows8) maar wel op mijn Android-tablet. Als ik nu een bijlage moet toevoegen moet ik eerst die bijlage naar mijn OneDrive uploaden om vervolgens op mijn tablet die afbeelding te downloaden voor mijn topic. Dus ergens in de instellingen van de IE11 is something rotten.

  • #2

    Reageer


    • #3
      Sorry hoor, maar zolang de ISP toestaat dat een browser in combinatie met een OS wordt gebruikt voor zijn website, moet deze er maar voor zorgen dat een en ander werkt. Lievere koekjes worden nu eenmaal niet gebakken.

      Reageer


      • #4
        Helemaal eens met GoeRoe, maar je zou ook nog dit kunnen proberen.

        Reageer


        • #5
          Deze tip is ook altijd nog wel handig voor Windows 8.1 gebruikers.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
            In elk geval raad ik je aan om Google Chrome te installeren en die te gebruiken in plaats van IE11. De tijd dat Internet Explorer de grootste browser was, ligt echt achter ons.
            Volgens mij heeft deze gebruiker niet voor 'de grootste' browser gekozen maar heeft er gewoon een issue mee. Omdat er ook melding van Onedrive wordt gemaakt is het ook mogelijk dat we in die richting zouden moeten zoeken?
            Ik zou overigens niet zomaar overstappen op Chrome. Mocht je met een andere browser de functionaliteit van IE willen checken dan zou ik even Firefox installeren.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Heb je nog een oplossing kunnen vinden tussen alle tips, hillebregt? Klik dan het beste antwoord aan
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #9
                  Volgens mij kunnen we alleen een afbeelding dan wel video toevoegen.

                  Geen documenten meer als bijlage.

                  Dus wat voor bijlage wil je toevoegen?

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X