Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spam in forum

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Spam in forum

    Wanneer wordt de spam echt tegen gehouden in dit forum? Wordt irritant !!

  • #2
    Ik denk dat Zeelandnet het spamfilter nog niet heeft . Ze kunnen dit doen door naar hun "Mijn delta" te gaan en daar de Spamfilter activeren.

    Reageer


    • #3
      hillebregt,

      zie ook dit topic:

      https://forum.zeelandnet.nl/over-for...-op-forum-5330

      Reageer


      • #4
        Weer zo iets. Ik kan wel een vraag of opmerking plaatsen nadat ik eerst in het zoekprogramma naar een soortgelijk of gelijkluidend topic heb gezocht (en niet gevonden) maar mijn opmerking heeft achteraf helemaal geen tot weinig nut omdat in een reactie op mijn vraag al een link (vreemde vragenreacties-op-forum) staat naar dat toch wel aanwezige topic.

        Dus hoe kan ik wel goed het zoekprogramma gebruiken zonder later zinloze vragen te moeten stellen ?? Oftewel: hoe kan ik juist die ene boom vinden in dat toch al zo grote (forum)bos...

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door hillebregt
          Weer zo iets. Ik kan wel een vraag of opmerking plaatsen nadat ik eerst in het zoekprogramma naar een soortgelijk of gelijkluidend topic heb gezocht (en niet gevonden) maar mijn opmerking heeft achteraf helemaal geen tot weinig nut omdat in een reactie op mijn vraag al een link (vreemde vragenreacties-op-forum) staat naar dat toch wel aanwezige topic.

          Dus hoe kan ik wel goed het zoekprogramma gebruiken zonder later zinloze vragen te moeten stellen ?? Oftewel: hoe kan ik juist die ene boom vinden in dat toch al zo grote (forum)bos...
          Ik weet niet hoelang je al op forums zit en welke, maar ik heb nog geen enkel forum kunnen ontdekken waarbij je een perfecte zoekfunctie hebt.
          Ik heb hem nog niet gevonden en mocht je hem vinden, laat het dan weten.

          Reageer


          • #6
            Zoek machine werkt niet .

            Reageer


            • #7
              Zoals ik al zei...de perfecte zoekmachine is er niet.
              Kijk maar....zo kun je wel iets vinden.

              Reageer


              • #8
                misschien is het mogelijk om alleen IP adressen van zeelandnet toe te staan ?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door maiden
                  misschien is het mogelijk om alleen IP adressen van zeelandnet toe te staan ?
                  Waarom zou je dat doen?
                  Je moet je al registreren voordat je op het forum iets kan doen en dan maak het enkel beschikbaar voor een bepaalde groep.
                  Ik denk dat dat niet de bedoeling is.
                  Dat er nog spam tussen zit..so what...dat is nu eenmaal zo en we zitten in een digitaal tijdperk.
                  Een voorbeeld.
                  De een houd virussen tegen en de ander maakt ze.
                  En zo zal het altijd blijven.
                  En ach die spam.
                  Om een beetje in dezelfde ondertekst te blijven...cum grano salis.

                  Reageer


                  • #10
                    inderdaad ik denk het voorkomen van spam moeilijk is , aan de andere kant het is een forum welke valt onder "klanten service" Ik heb geen beeld over het aantal deelnemers aan dit forum wat geen klant is van zeelandnet
                    Ik ga ervanuit, dit is een aanname van mij , dat de spammers geen klant zijn van zeelandnet en door alleen IP adressen van zeelandnet toe te staan dit voorkomen kan worden.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door hillebregt
                      Dus hoe kan ik wel goed het zoekprogramma gebruiken zonder later zinloze vragen te moeten stellen ?? Oftewel: hoe kan ik juist die ene boom vinden in dat toch al zo grote (forum)bos...
                      Het is niet erg dat je een vraag stelt, Hillebregt, ook niet als je daarna wordt verwezen naar een bestaand topic. Dat je die niet kon vinden, daar kun je denk ik niets aan doen.

                      Dat andere topic heeft als trefwoord SPAM. Als ik daarop zoek, komt dit artikel bij mij niet op pagina 1 van de zoekresultaten terecht. Dat is een verbeterpunt voor het forum

                      Ik had zelf nog niet gezien dat jouw vraag al beantwoord was in een ander topic, dus bedankt dat je 'm stelde!
                      En als hij beantwoord is, klik dan gerust op 'Beste antwoord' zodat jouw vraag ook als beantwoord wordt gemarkeerd

                      Reageer


                      • #12
                        HOERA, daar zijn we weer...

                        ...en naast deze spam op site word ik ineens persoonlijk overspoeld door spam, waarvan de afzenders notabene (!!) in mijn blacklist in mijn spamfilter staan, dus er werkt werkelijk niets meer op Zeelandnet. En gezien de wirwar aan topics met hetzelfde onderwerp "spam" plaats ik hier maar mijn noodkreet. Jammer dan...

                        Reageer


                        • #13
                          hillebregt,

                          Die wirwar valt redelijk te ontwarren, als je rechts van de zoekbalk kijkt op het forum zie je daar ook een tandwieltje staan, als je die aanklikt kan je nog wat extra opties aan je zoekopdracht meegeven zoals sorteren op datum, dat helpt enorm.
                          Dat je veel resultaten terugkrijgt bij een zoekopdracht spreekt voor zich, er staan duizenden reacties op het forum, dus als je op slechts 1 woord zoekt geeft het forum je braaf waar je om vroeg, alle topics waar ergens het woord spam in voorkomt ( en dat zijn er een boel)

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X