Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

contactpersonenlijst van WindowsLive overzetten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• contactpersonenlijst van WindowsLive overzetten

Hoe moet ik een contactpersonenlijst van WindowsLive overzetten naar mijn Webmail bij zeelandnet,ik ben al vele uren bezig en het komt me de neusgaten uit!
    Ik werd wel door een telefoniste verwezen naar die eigen Webmail omdat ik steeds een foutmelding daarvan kreeg en zij mij mededeelde,dat Windows Live langzaam uitgeschakeld wordt bij hun.
    Waarom zijn de klanten nooit gewaarschuwd en een sneller proces geregeld.
    Maar de eerste regel blijft dus mijn vraag

Waarom zijn de klanten nooit gewaarschuwd en een sneller proces geregeld.

Reageer

Waarom installeer je geen programma als Thunderbird? Zie: https://www.seniorweb.nl/artikel/win...ar-thunderbird

@Kokobusch geeft het al aan, dat dit door MS zo beslist is.
      Het is de klant die een programma kiest.
      Op het Forum hebben we als mede-klanten hier al heel vaak op gewezen en alternatieven aangevoerd.

Zie o.a: https://www.seniorweb.nl/onderwerp/windows-live-mail

Waarom installeer je geen programma als Thunderbird?
      In de link vind je de nodige software, uitleg en hulp, artikelen over het overzetten en vervangen van WLM.

Reageer

Je kunt ze ook als Visitekaartje (.VCF) exporteren, maak hiervoor een aparte folder aan met bv. de naam : contacten.

Importeer dan alle losse visite kaartjes uit deze folder stuk voor stuk in
        je adresboek van ZeelandNet Webmail.

Het kost natuurlijk tijd maar is de meest eenvoudige methode.

Reageer

Windows live mail werkt prima hier

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Mapje
            Je kunt ze ook als Visitekaartje (.VCF) exporteren, maak hiervoor een aparte folder aan met bv. de naam : contacten.

Importeer dan alle losse visite kaartjes uit deze folder stuk voor stuk in
            je adresboek van ZeelandNet Webmail.

Het kost natuurlijk tijd maar is de meest eenvoudige methode.
            Hierbij dan nog een keer met plaatjes ter verduidelijking.

Reageer

@Dutchplace: "Windows Live Mail wordt met ingang van 10 januari 2017 niet langer ondersteund door Microsoft. Het is daarom af te raden het programma nog te gebruiken".

Er komen geen updates meer voor WLM. Er wordt niets meer gerepareerd.
              Ik zou dan ook niet willen promoten het te blijven gebruiken.
              Vroeg of laat komt er malware dat hiervan gebruik gaat maken.

Reageer

Ik kreeg van Delta de volgende reactie van Windows Live Mail ivm foutmelding 0X8007007A :

"U heeft ons een vraag gesteld over een door u ontvangen foutmelding.

De foutmelding geeft aan dat het meesturen van het album is mislukt
                Deze functie wordt niet meer ondersteund door Microsoft.
                Meer informatie kunt u terugvinden via de Microsoft website.
                De ondersteuning van Windows Live Mail is inmiddels ook gestopt. Het advies is om een andere e-mailclient te gaan gebruiken."

Ook via de webmail van ZeelandNet kunt u bijlages verzenden.

Mijn ICT-tovenaar verleende hulp door een soort afgeleide van Outlook.x te gebruiken;deze oplossing leek mij gelijkwaardiger en qua beeld beter dan de Webmail van Zeelandnet.Het vereiste wel veel snuffelwerk;men had de klanten van Zeelandnet wel eerder kunnen instrueren,maar dat is natuurlijk niet reeel!?

Reageer

oktagon schreef:
                  men had de klanten van Zeelandnet wel eerder kunnen instrueren,maar dat is natuurlijk niet reeel!?

Reageer

Ik bedoelde met een soort afgeleide van Outlook.x de op het venster van mijn scherm vermelde OUTLOOK 10,dat ipv Windows Live12 aan het werk werd gezet en mijn problemen ophief!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door kobuskuch
                      oktagon schreef:
                      men had de klanten van Zeelandnet wel eerder kunnen instrueren,maar dat is natuurlijk niet reeel!?
                      Ik draai elke dag aan mijn "orgel" en zag daarop geen melding van Microsoft inzake het stopzetten
                      van WiLi Mail,vernam het pas een paar dagen geleden,nmm. van Zeelandnet,als eerder weergegeven!

Reageer

copy /a *.vcf totaal.vcf

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                        X