Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vragen vanverschillende klanten in 1 topic

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Vragen vanverschillende klanten in 1 topic

Op het Forum was het altijd gebruikelijk dat in een topic alleen de vraag/vragen van de topic-plaatser/plaatster geplaatst werden.
    Anderen ( die ook al hadden ze soortgelijke vragen) werd verzocht een eigen topic te openen en daar de vraag te plaatsen. Soms verplaatste een Moderator ook de vraag naar een eigen topic.
    Dit omdat ook al lijkt een probleem bijna hetzelfde, de oorzaak soms anders kan zijn.

Nu valt me de laatste tijd op dat er zeer regelmatig vragen bij geplaatst worden.
    Soms in een oud item of in een topic welk al lang beantwoord is.

Ik kan me voorstellen dat ZeelandNet bij het oplossen van de problemen met bijv. de TV App/Live TV en Mijn Delta /account aanmaken ervoor kiest dit te bundelen.

Maar hoe is het bij andere vragen? Is het beleid veranderd?

Reageer

Of een vraag nu wel of niet beantwoord staat, is volgens mij niet eens zo heel belangrijk, Linda.

Wanneer klanten met soortgelijk probleem ( soms een heel ander oorzaak) in hetzelfde topic verschijnen gaan de antwoorden door elkaar lopen.

Het overzicht is weg en wat ik vooral als heel storend ervaar is, dat je als TS mail krijgt voor antwoorden die dus eigenlijk niet aan je gericht zijn.
      Daar zit je toch niet op te wachten.
      Verder wordt de functie zoeken zo ook ondermijnd.

Een topic behoort volgens mij toe aan de persoon die de vraag geplaatst heeft.

Reageer

Reageer

Bedankt voor je suggestie, Ptrol! Overzicht is erg belangrijk op een forum, anders wordt het een bende. Dit moeten we overleggen en wat scherper op zijn in de toekomst!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
          X