Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik krijg de mini gateway niet werkend

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door hillebregt
    Maar om bij het begin te beginnen (heb je even?) De fysieke aansluiting ging probleemloos. Het groene lampje op de mini-gateway brandt wel even maar na een paar minuten knipperend verder.
    Ik zou het eerst even in het Wifi signaal zoeken. Kies eens een andere frequentie; met veel draadloze internetters in de buurt zit iedereen al snel op dezelfde (default) frequentie en zitten jullie elkaar al snel in de weg.

+ Heb je dit probleem de hele dag door of zijn er specifieke tijden waarop je wel signaalbehoud hebt?
    + Als je wel verbinding hebt, wat is dan je bandbreedte?
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Beste Webkabouter, maar sorry. Jouw vragen gaan me helaas boven m'n pet, zoals het kiezen van een andere frequentie en welke bandbreedte heb. Hier kan ik niets mee maar desalniettemin: bedankt voor het meedenken.

Reageer

Nee, helaas kom ik hier niet verder mee, ondanks alle adviezen, "oplossingen" en lekenpraat. Ik stop er mee. De mini-gateway gooi ik in de prullenbak, kost me teveel energie zonder enig inzicht....

Reageer

Hallo Hillebregt,

Zojuist kreeg ik te horen dat problemen met de DELTA inzicht standaard en de verbinding verholpen kunnen worden door het wifi netwerk van de mini gateway te vergeten op het apparaat dat er eerst mee verbonden is geweest. Heb je dit al geprobeerd? Zou je eens een poging willen wagen en mij kunnen informeren of het werkt?

Reageer

Reageer

Beste hillebregt,

Het feit dat je na het verbinden met jouw eigen wifi netwerk een foutpagina krijgt, is als normaal te beschouwen.
              Dit zou ook zo moeten uitgelegd zijn in de handleiding.

Eerst zend een mini-gateway zelf wifi uit om te kunnen connecteren met een laptop of tablet/smartphone.
              Hierdoor geraak je op de pagina in het toestel om wifi in te stellen.
              Van zodra alles is ingevuld, en je op "Connect" duwt, stopt de mini-gateway meteen met uitzenden van een signaal, en begint die verbinding te maken met de TP-Link router in je woning.
              Daardoor gaat jouw tablet/laptop een foutpagina krijgen, want de verbinding is weg.

Als de gegevens van jouw wifi netwerk correct zijn, zal de gateway meteen verbonden zijn en beginnen werken.

Gezien de lengte van het topic hier kan je misschien best even in een prive bericht het MAC adres van de mini-gateway doorspelen, zodat ik kan kijken of er aan onze kant iets te zien is.

Alvast bedankt en een fijne avond gewenst.

Groeten,

Sven
              FP Support

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Sandra_
                Hallo Hillebregt,

Zojuist kreeg ik te horen dat problemen met de DELTA inzicht standaard en de verbinding verholpen kunnen worden door het wifi netwerk van de mini gateway te vergeten op het apparaat dat er eerst mee verbonden is geweest. Heb je dit al geprobeerd? Zou je eens een poging willen wagen en mij kunnen informeren of het werkt?
                Beste Sandra,

Inmiddels heb ik contact met FPSupport en we gaan in conclaaf om de problemen aan te pakken en hopelijk zie ik wel witte rook; bedankt tot zover

Reageer

Oorspronkelijk gepost door hillebregt
                  Oorspronkelijk gepost door Sandra_
                  Hallo Hillebregt,

Beste Sandra,

Inmiddels heb ik contact met FPSupport en we gaan in conclaaf om de problemen aan te pakken en hopelijk zie ik wel witte rook; bedankt tot zover
                  Goed om te horen dat er gekeken wordt naar een oplossing! Graag gedaan.

Reageer

Via FPSupport is probleem opgelost en werkt alles naar behoren.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                    X