Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Norton internet sec blokkeert startpagina Zeelandnet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Norton internet sec blokkeert startpagina Zeelandnet

    Sinds vanmiddag blokkeert Norton Internet Security de startpagina van Zeelandnet met waarschuwing onveilige site. Is wel eens vaker voorgekomen en ik denk dat de site gewoon veilig is maar blijft wel lastig dat steeds die waarschuwing verschijnt.......volgens mij kan ik er niet zoveel aan doen zelf, weet ook niet meer wat destijds de oorzaak was maar werd wel opgelost..........zal nu ook wel weer gebeuren maar toch meld ik het even

  • #2
    Zie dit topic:
    https://forum.zeelandnet.nl/zeelandn...-onveilig-4120

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door HansMiddelburg
      Sinds vanmiddag blokkeert Norton Internet Security de startpagina van Zeelandnet met waarschuwing onveilige site. Is wel eens vaker voorgekomen en ik denk dat de site gewoon veilig is maar blijft wel lastig dat steeds die waarschuwing verschijnt.......volgens mij kan ik er niet zoveel aan doen zelf, weet ook niet meer wat destijds de oorzaak was maar werd wel opgelost..........zal nu ook wel weer gebeuren maar toch meld ik het even
      Hoi HansMiddelburg,
      Dit probleem is bij ons bekend en heeft een hoge prio. Wordt zsm aan gewerkt.
      Excuses voor het ongemak!

      Reageer


      • #4
        Thanks.............

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X