Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Gebruikersnaam en wachtwoord modem vergeten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Gebruikersnaam en wachtwoord modem vergeten

    Ik ben zo dom geweest om mijn paswoord en username niet te noteren toen ik mijn modem, EPC 3940 installeerde.... Nu moet ik om een wifirepeter te installeren op die pagina zijn.... Moet zeelandnet mijn modem nu resetten of doe ik dat het best via via de resetknop? Het liefst zou ik natuurlijk al mijn instellingen willen behouden.

  • #2
    je kunt het modem resetten en dan ben je onderdaad al jouw eigen instellingen kwijt.
    maar waarom moet je voor het bijplaatsen van een repeater in het modem zijn ??

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Om de repiter te activeren dient men de WPS button in te drukken. Maar blijkbaar is deze functie uitgeschakeld standaard. Ik heb het geprobeerd maar hij connecteert niet.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bertlockefeer
          Om de repiter te activeren dient men de WPS button in te drukken. Maar blijkbaar is deze functie uitgeschakeld standaard. Ik heb het geprobeerd maar hij connecteert niet.
          De WPS-knop staat inderdaad standaard uit en kun je (tijdelijk) aanzetten als je op de modem/router inlogt.
          Is je dat al gelukt?

          Reageer


          • #6
            Sheena gaat mij helpe,. Bedankt voor de snelle reactie! Super service!

            Reageer


            • #7
              Hoi,

              Hebt u mijn relatienr ontvangen?

              gr,

              Bert

              Reageer


              • #8
                Hoi Bertlockefeer,

                Ik heb de info even bij Sheena opgepikt en het een en ander voor je nagekeken.

                Kan het zijn dat je verhuisd bent en dat het nog op een andere postcode en huisnummer staat? Misschien wel op een andere naam? Ik zie geen internet gegevens onder het klantnummer en adres wat je aan Sheena hebt doorgegeven
                Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                Reageer


                • #9
                  Het is gelukt, merci. Ik kan terug op de pagina. Weten jullie hoe ik de WPS button kan activeren?

                  Reageer


                  • #10
                    Kijk even in dit topic: https://forum.zeelandnet.nl/internet...e-epc3940-1234
                    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                    Reageer


                    • #11
                      Ik ben ook het wachtwoord van mijn modem vergeten. Help?

                      Reageer


                      • #12
                        Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...swer=obj(24660)

                        Reageer


                        • #13
                          Die link helpt me niet verder. Ik wil - net als anderen - mijn WPS knop activeren en dat lukt niet als ik niet kan inloggen op mijn modem....omdat ik het wachtwoord ben vergeten op pagina http://192.168.11.1

                          Reageer


                          • #14
                            Standaard:
                            1. Gebruikersnaam: beheer / wachtwoord: zeelandnet
                            2. Gebruikersnaam: beheer / geen wachtwoord:

                            Ooit gewijzigd en je bent het kwijt,?
                            Reset dan je modem door het reset knopje achterzijde geduren een tiental seconden ingedrukt te houden.
                            Dan kan je weer inloggen met 1 van de 2.

                            Reageer


                            • #15
                              Dat heeft geholpen, bedankt.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X