Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Community werkt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Community werkt niet

    Vandaag zijn de community's vernieuwd en wat ik al verwachte, ze werken niet. Het enigste wat werkt is een blokje verwijderen. Je kan geen foto's uploaden en je kan het ook niet bijwerken. Mijn vraag is in verdesnaam hoe kan dit als je er als provider iets niets op zet.
    Rieni Lokerse

  • #2
    Dag Reini,

    Ik heb even op je community gekeken en ik kon daar berichten bewerken.
    [img]09a206ad-6a61-4b59-9a59-5ce44a9ed8cc.png[/img]

    Ook kon ik zonder problemen een foto toevoegen. Waar en wat ging er precies mis?
    Krijg je een bepaalde foutmelding?

    Reageer


    • #3
      Ik kan geen foto uploaden naar een blokje wat ik opnieuw erop wil zetten, ik maak dan een blokje leeg onderaan en wil dan een foto uit de fotoalbums erop zetten maar dat krijg ik niet in beeld. Ook als ik wat type slaat hij het blokje niet op. Dit heeft ook de site van een ander Jazz uit de platenkast last van precies hetzelfde. Alle dingen werken dus niet behalve blokje verwijderen

      Reageer


      • #4
        Ik heb net iets bijgewerkt maar kan niet opslaan. Er blijven 3 zwarte stippen bewegen and that's it. Opslaan ho maar. En als ik heel eerlijk ben valt de hele opzet me vies tegen. Maar ja wie ben ik. Als iets goed werkt moet je het vooral wijzigen zo hou je mensen tevreden :@

        Reageer


        • #5
          Ja Aggie het werkt helemaal niet, kan jij wel foto's er op zetten? Het gekke is als er iets niet werkt dat er dan gewoon beweerd wordt dat het wel werkt (zie hierboven).

          Reageer


          • #6
            Gaan jullie ook een uitgebreide help plaatsen. Want op deze manier hou ik mijn communitie voor gezien en ga ik over naar een Blog

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door rieni
              Ja Aggie het werkt helemaal niet, kan jij wel foto's er op zetten? Het gekke is als er iets niet werkt dat er dan gewoon beweerd wordt dat het wel werkt (zie hierboven).
              Ik weet absoluut niet hoe alles werkt. Je kunt ook niet meer lezen wat er staat want er is geen menu meer. En het menu dat je openen kunt daarvan staan de titels er maar voor de helft op.

              Ik maak kaarten en mijn kerstkaarten heb ik gerangschikt per jaar maar nu heb ik ***Kerstkaarten 20... en dat 12 keer. Veranderen gaat niet want er slaat niks op. Ik heb al geprobeerd iets aan te passen maar als ik op "plaatsen" klik zie ik 3 zwarte stippen en die blijven knipperen totdat ik weer een bladzijde terug ga en dan is er niks opgeslagen. Ik moest daarstraks even iets doen en er was iets aan het opslaan, zeker een half uur weggeweest en nog steeds 3 knipperende zwarte stippen.

              Ook de teksten onder de foto's in het fotoalbum zijn foetsie. Daar had ik altijd wat info onderstaan. Bij mijn geborduurde kaarten bijv. kleurnummers van garen maar alles is poten, foetsie, weg, uitgegumd. Het is te triest voor woorden. Ik ga denk ik maar bloggen bij Google en mijn communitie maar opheffen, jammer want die doe ik dit jaar al 11 jaar.

              Oorspronkelijk gepost door rieni
              Ik kan geen foto uploaden naar een blokje wat ik opnieuw erop wil zetten, ik maak dan een blokje leeg onderaan en wil dan een foto uit de fotoalbums erop zetten maar dat krijg ik niet in beeld. Ook als ik wat type slaat hij het blokje niet op. Dit heeft ook de site van een ander Jazz uit de platenkast last van precies hetzelfde. Alle dingen werken dus niet behalve blokje verwijderen
              Dat is misschien wel de bedoeling dat je alleen maar iets kunt verwijderen en niets terugzetten. Het helpgedeelte is ook summier ik kan daar geen chocola van maken.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X