Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Cisco router EPC3940AD Security Blocking Anonymous Internet Requests

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Cisco router EPC3940AD Security Blocking Anonymous Internet Requests

    Voor het checken van de toegankelijkheid van mijn netwerk heb ik getracht tijdelijk de 'Block Anonymous Internet Requests' uit te ztten, doch als ik het vinkje weghaal, keert het bij het opslaan van de routerpagina weer terug. Wat doe ik verkeerd?

  • #2
    Hallo jwarmerdam, welkom op het forum.

    Probeer je dat te wijzigen dmv Edge? Zo ja, probeer dan eens met een andere browser.

    Reageer


    • #3
      Bedankt voor uw reactie, ik heb het geprobeerd met IExplorer en Firefox!

      Reageer


      • #4
        Je dient eerst de 'SPI Firewall Protection' op Off te zetten en dan dit opslaan.
        Vervolgens kan je het vinkje bij 'Block Anonymous Internet Requests' weghalen & weer opslaan, nu blijft het vinkje wel weg .

        Daarna kan je er ook weer voor kiezen op de SPI Firewall weer naar de standaard 'Low' optie te zetten.

        De optie 'Block Anonymous Internet Requests' zorgt er overigens o.a. voor dat je externe IP adres van buitenaf niet te pingen is, zodra je die optie dus uitzet kan je wel weer pingen naar je eigen IP adres vanaf een andere internet verbinding.

        Reageer


        • #5
          Bedankt Jeroen, het probleem is opgelost.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X