Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Windows 10 video afspelen lukt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Windows 10 video afspelen lukt niet

    Hoe komt het dat ik geen filmpjes meer kan bekijken sinds windows 10 is geinstalleerd?

  • #2
    Hallo Jaap Beenakker.

    Welkom op ons Serviceforum

    Op de site van Microsoft staat er een topic over waarom het niet werkt in IE 11. Dat is de versie van IE die op Windows 10 zit.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      In windows 10 zit de nieuwe IE nl. Edge

      Reageer


      • #4
        Ik roep om het te proberen op te lossen. Maar hoe los ik het op.

        Reageer


        • #5
          Je vraag staat als beantwoord, maar uit je laatste reactie blijkt niet dat dat zo is!
          Met de nieuwe standaard browser in Windows 10 Edge, kan (nog) niet alles wat voorheen met Internet Explorer kon.
          Internet Explorer is onder Windows 10 nog steeds beschikbaar. Lukt het daarmee wel om de filmpjes te bekijken die je wil zien?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Jos
            Je vraag staat als beantwoord, maar uit je laatste reactie blijkt niet dat dat zo is!
            Met de nieuwe standaard browser in Windows 10 Edge, kan (nog) niet alles wat voorheen met Internet Explorer kon.
            Internet Explorer is onder Windows 10 nog steeds beschikbaar. Lukt het daarmee wel om de filmpjes te bekijken die je wil zien?
            Beste Jos, dank je voor je reactie. maar ik kan nog steeds niet alles bekijken met IE.

            Reageer


            • #7
              Zijn het filmpjes op je computer en/of op het web? Indien het laatste, geef eens een link naar een voorbeeld.
              Installeer Google Chrome als browser en probeer daar eens mee.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Jos
                Zijn het filmpjes op je computer en/of op het web? Indien het laatste, geef eens een link naar een voorbeeld.
                Installeer Google Chrome als browser en probeer daar eens mee.
                Hallo Jos, bedankt met Google Chrome lukt het wel.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X