Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bijna 10 jaar oude nieuwsberichten op Zeeuws nieuws-pagina

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Bijna 10 jaar oude nieuwsberichten op Zeeuws nieuws-pagina

Als ik deze pagina open: https://www.zeelandnet.nl/nieuws/zeeland, staat daar naast actueel nieuws ook een aantal berichten van de VRZ van bijna 10 jaar oud. Dit is al vrij lang, ik heb het 3 of 4 x geprobeerd afgelopen 10-12 maanden. Geprobeerd in 3 browsers op 4 Windows 11-devices, 'normaal' en 'icognito'. Jeroen watskeburt?

Het systeem wat de berichten ophaalt en toont op de pagina werkt niet helemaal goed. We zijn er nog niet aan toegekomen om het te fixen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
      Het systeem wat de berichten ophaalt en toont op de pagina werkt niet helemaal goed. We zijn er nog niet aan toegekomen om het te fixen.
      Er gaat wel meer mis bij jullie 😢 Als ik het prikbord lees 4 dezelfde advertentie;s achter elkaar Beschermde vogels waar mee geadverteerd worden, alles via de meldknop doorgegeven en alles blijft gewoon staan ,en zo gaat het maar door 👁️ Misschien toe aan een bril met vergroting?

Reageer

Toe aan een nieuw forum en een andere opzet van Zeelandnet dat feitelijk als merknaam niet meer bestaat.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X