Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ziggo Sport Free

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ziggo Sport Free

    UEFA Europees voetbal | Ziggo
    Laatst bewerkt door driepinter; 2 weken geleden.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Mooi, ik ga er van uit dat Delta ook de zender zelf faciliteert, geen streaming van voetbal aub!

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Mooi, ik ga er van uit dat Delta ook de zender zelf faciliteert, geen streaming van voetbal aub!
      Ik heb geen Ziggo Sport Totaal dus ik moet de stream bekijken, jij niet, want jij hebt gewoon het Sportpakket dus voor jou veranderd er niets.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Mooi, ik ga er van uit dat Delta ook de zender zelf faciliteert, geen streaming van voetbal aub!
        Hoezo "ik ga er van uit", dat maken ze zelf wel uit hoor, je kunt hoogstens "hopen"!!

        Reageer


        • #5
          Delta kan niets faciliteren. De zender waar de Nederlandse clubs op te zien zijn is alleen streaming via app.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
            Delta kan niets faciliteren. De zender waar de Nederlandse clubs op te zien zijn is alleen streaming via app.
            Dat doet Ziggo Sport dan NIET goed,

            Reageer


            • #7
              Tijden veranderen. Lineair wordt weggedrukt door online. Wil je Nederlandse clubs lineair kijken dan kan dit alleen bij Ziggo op de kanalen 13 en 14. Em wellicht ook bij andere providers met een Ziggo Sport Totaal abonnement. Maar dat laatste is een programmatische keuze en nog niet zeker. Voor Delta nu meer dan ooit belangrijk om voor half augustus die nieuwe decoder aan klanten beschikbaar te stellen.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                Tijden veranderen. Lineair wordt weggedrukt door online. Wil je Nederlandse clubs lineair kijken dan kan dit alleen bij Ziggo op de kanalen 13 en 14. Em wellicht ook bij andere providers met een Ziggo Sport Totaal abonnement. Maar dat laatste is een programmatische keuze en nog niet zeker. Voor Delta nu meer dan ooit belangrijk om voor half augustus die nieuwe decoder aan klanten beschikbaar te stellen.
                Veel klanten kunnen de app ook los van de decoder gebruiken. Maar tijden veranderen… pffff veel oudere mensen snappen niets van die apps en willen sowieso kunnen zappen tussen zenders tijdens wedstrijden.

                Reageer


                • #9
                  blij dat ik niets om bepaalde soorten sport geef, EN ik ben te oude voor de moderne electronica (90jr)

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door willem Bekijk bericht
                    blij dat ik niets om bepaalde soorten sport geef, EN ik ben te oude voor de moderne electronica (90jr)
                    Nou Willem, dan kun je hier misschien aan meedoen :

                    https://www.pzc.nl/binnenland/praat-...keld~a3d0d1f6/

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X